Diferencies ente revisiones de «Realizador»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q6102247
m Preferencies llingüístiques
Llinia 5:
En [[Hispanoamérica]], al igual qu'en [[Estaos Xuníos]], nun s'emplega la espresión ''realizador'', sinón ''director'' o ''director xeneral''. En [[España]] dambos títulos aplíquense indistintamente pa directores de [[cine]], ente que el de realizador aplicar a los profesionales que tienen funciones equivalentes al del director cinematográficu.
 
La formación del realizador de televisión ye más amplia. Inclúi la de direccióndireición cinematográfica y rique una mayor conocencia y práctica pa la execución de programes en directu, tantu n'estudiu como n'esteriores con delles cámares. Esti llabor implica'l control simultáneu d'equipos electrónicos bien sofisticaos y la coordinación d'otros profesionales que collaboren nel estudiu, control técnicu, unidaes móviles y estaciones de televisión (operadores de cámara, grafistes, iluminadores, escenógrafos, técnicos de soníu, mezcladores, técnicos de VTR, técnicos d'enllaces, inxenieros, etc.).
 
La espresión provien del términu ''réalisateur'', usáu en [[Francia]] tantu en [[cine]] como en [[televisión]] pa los [[Director de cine directores]].