Abrir el menú principal

Cambios

m
Preferencies llingüístiques
== Postura política ==
 
''The Daily Telegraph'' foi políticamente conservador en tiempos modernos.<ref name="slate">{{cita noticia|apellíos=Curtis|nome=Bryan|url=http://www.slate.com/id/2152196/|títulu=Strange days at the Daily Telegraph|obra=Slate|idioma=inglés|fecha=25 d'ochobre de 2006|fechaacceso=2 de mayu de 2010}}</ref> Los venceyos personales ente'l editores del periódicu y la direccióndireición del [[Partíu Conservador (Reinu Xuníu)|Partíu Conservador]], xuntu cola postura xeneralmente de [[Derecha política|derecha]] del periódicu y l'influencia sobre los activistes conservadores, dieron como resultancia al periódicu siendo comúnmente referíu, sobremanera en ''[[Private Eye]]'', como'l ''Torygraph''.<ref name="slate" /> Inclusive cuando se demostró que'l sofitu al Partíu Conservador cayera nes encuestes d'opinión y el del [[Partíu Llaborista (Reinu Xuníu)|Partíu Llaborista]] xubiera nelles (n'especial cuando'l so líder, [[Tony Blair]], renombró al partíu como «''New Labour''» al convertise en líder dempués de la muerte de [[John Smith (políticu británicu)|John Smith]] en 1994), el periódicu caltúvose lleal a'l conservadores. Esta llealtá siguió dempués de que'l Partíu Llaborista derrocó a'l conservadores del poder por un [[Eleiciones xenerales del Reinu Xuníu de 1997|resultancia eleutoral aplastante en 1997]], y de cara a la victoria nes eleiciones del Partíu Llaborista en [[Eleiciones xenerales del Reinu Xuníu de 2001|2001]] y la tercera consecutiva victoria eleutoral de los llaboristes en [[Eleiciones xenerales del Reinu Xuníu de 2005|2005]].
 
''The Daily Telegraph'' foi críticu del [[Partíu Nacional Escocés]]. Mientres el [[referendu pa la independencia d'Escocia de 2014]], el periódicu sofitó la campaña ''[[Better Together (campaña)|Better Together]]'' que sofitaba'l «Non». El ''Telegraph'' publicó artículos críticos del comportamientu políticu escocés.<ref name="insecure">{{cita noticia|apellíos=Booker|nome=Christopher|url=http://www.telegraph.co.uk/comment/11314342/The-insecure-Scots-have-turned-in-on-themselves-and-against-us.html|títulu=The insecure Scots have turned in on themselves and against us|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=27 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="destruction">{{cita noticia|apellíos=Anderson|nome=Bruce|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scotland/11314336/England-must-be-resolute-and-save-the-Scots-from-self-destruction.html|títulu=England must be resolute and save the Scots from self-destruction|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=27 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="behaviour">{{cita noticia|apellíos=Hodges|nome=Dan|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scottish-independence/11296689/England-wont-put-up-with-Scotlands-behaviour-for-long.html|títulu=England won't put up with Scotlands behaviour for long|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=16 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="indulged">{{cita noticia|apellíos=McTernan|nombre=John|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scotland/8730902/Tell-the-truth-Scotland-has-been-indulged-for-too-long.html|títulu=Tell the Truth Scotland has been indulged for too long|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=30 d'agostu de 2011|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref> [[Alex Salmond]], el exlíder del PNE, llamó al ''Telegraph'' «estremu» mientres el programa ''[[Question Time]]'' en septiembre de 2015.<ref>{{cita web|apellido=Sparrow|nome=Andrew|título=John McDonnell apologises profusely on Question Time for comments praising IRA - as it happened|url=http://www.theguardian.com/politics/blogue/live/2015/sep/17/john-mcdonnell-and-alex-salmond-on-bbc-question-time|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=17 de setiembre de 2015|fechaacceso=18 de setiembre de 2015}}</ref>