Diferencies ente revisiones de «The Times»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 41:
== Historia ==
[[Archivu:Times 1788.12.04.jpg|thumb|left|Portada de ''The Times'' del 4 d'avientu de 1788.]]
''The Times'' foi fundáu por [[John Walter]] en 1785 como ''The Daily Universal Register''. John Walter había perdíu, a finales de 1784, el so trabayu, dempués de que la compañía de seguros onde trabayaba quebrara por causa de les reclamaciones d'un furacán en Xamaica. Tando desemplegáu, Walter decidió abrir un nuevu negociu. Naquella dómina, Henry Johnson inventaba la logografía -un tipu de tipografía que yera más rápida y más precisa, anque 3 años más tarde comprobóse que nun yera tan eficiente como se dicía. John Walter mercó la patente de la logografía y, pa poder utilizala, decidió abrir una imprenta, onde produciría una fueya de publicidá diario. La primer publicación del diariu The Daily Universal Register en Gran Bretaña foi'l 1 de xineru de 1785. Descontentu porque'l públicu omitía siempres el términu ''Universal'', Walter camudó'l títulu'l [[1 de xineru]] de [[1788]], dempués de 940 ediciones, por ''The Times''. John Walter foi tamién el primer editor que tuvo'l periódicu. Dimitió en 1803 dexando la direccióndireición y edición del periódicu al so fíu John Walter. [[John Walter]] padre pasó seis meses na prisión Newgate por bilordiu al traviés de ''The Times'', pero los sos esfuerzos pioneros por llograr noticies a nivel européu, especialmente de [[Francia]], ayudaron a que'l periódicu ganara una bona reputación ente ideólogos y financieros.
 
''The Times'' cuenta con contribuciones d'importantes figures nos campos de la política, ciencies, lliteratura y arte p'aumentar la so reputación. Mientres los sos primeros tiempos, los beneficios de ''The Times'' yeren bien altos según la competencia bien baxa, lo que-y dexaba pagar muncho más que los sos rivales pa consiguir información y redactores.
 
En [[1809]], John Stoddart foi nomáu editor xeneral, siendo reemplazáu en [[1817]] por [[Thomas Barnes]]. So la direccióndireición de Barnes, y del so socesor John Thadeus Delane en [[1841]], la influencia de ''The Times'' creció hasta algamar cotes bien altes, especialmente en política y dientro de la ciudá de Londres. Dos de los redactores más importantes fueron Peter Fraser y Edward Sterling, conocíos como ''The Thunderer''.
 
''The Times'' foi'l primer periódicu n'unviar corresponsales al estranxeru,{{cr}} según corresponsales de guerra pa cubrir diversos conflictos. W. H. Russell, el corresponsal del ''Times'' na guerra de Crimea, tuvo una gran influencia colos sos mensaxes al so regresu a Inglaterra.
Llinia 71:
El [[Partíu Conservador (Reinu Xuníu)|Partíu Conservador]] amenació con un pleitu a ''The Times'' por un incidente nel que'l periódicu afirmó que l'estratega del Partíu Conservador, [[Lynton Crosby]], almitiera qu'el so partíu nun ganaría les [[Eleiciones|Eleiciones Xenerales]] del 2005. El periódicu retratóse y la denuncia foi retirada.
 
El 6 de xunu de 2005 ''The Times'' rediseñó la so seición de cartes, abandonando la práutica de publicar la direccióndireición completa de los corresponsales. Acordies con l'editorial "From Our Own Correspondents", esti cambéu escuerre poder introducir más cartes en dicha seición.
 
En septiembre del 2005 el preciu de ''The Times'' algamó los 60 peniques, igualando asina los precios de ''[[The Daily Telegraph]]'' y ''[[The Guardian]]'', y calteniéndose 5 peniques más baratu que ''[[The Independent]]''. Per primer vegada'l preciu de ''The Times'' igualar al de los sos competidores, lo qu'indica que la editorial ''News International'' nun puede dexase siguir vendiendo'l periódicu al preciu con que conmocionó a la industria en septiembre de 1993, cuando amenorgaron el costu de los exemplares de 45 a 30 peniques.{{cr}}
 
== Distribución ==
Les cifres oficiales de xineru del [[2005]] amuesen que ''The Times'' viende 688.000 copies al día. Esta foi la cifra más alta alcanzada so la direccióndireición del actual editor, [[Robert James Thomson]], y amuesa que'l periódicu permanez per delantre del ''The Daily Telegraph'' en términos de vientes al preciu de la portada (escluyendo suscripciones), a pesar de que ''The Telegraph'' caltién el lideralgu ente los periódicos de formatu grande, distribuyendo alredor de 920 000 copies, y con más de 300.000 suscriptores diarios. La circulación de dambos periódicos ye bien pequeña comparada a la de ''The Sun'' y otros tabloides.{{cr}}
 
== Suplementos ==