Diferencies ente revisiones de «Torre de control»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"aéreu" +"aereu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 16:
Hai torres de control que cunten con personal aparente, capacitáu y certificáu les 24 hores, y otres torres con llimitaciones d'horariu. El personal puede consistir dende un solu controlador, a delles persones na torre. Lo más común ye qu'haya dos persones na torre de control: un controlador pa los movimientos d'aeronaves y vehículos en tierra (conocíu como Control Terrestre) y un controlador p'aeronaves nel aire (aviones, helicópteros, globos tripulaos y non tripulaos); pero pueden esistir otru controladores como un supervisor responsable de la operación de la estación; o coordinadores que s'encarguen d'intercambiar información relativa a les operaciones aeronáutiques con otres dependencies del mesmu aeropuertu, como control de salíes o d'acercamientu, o con otros aeropuertos.
 
La función del controlador terrestre ye dar instrucciones por que una aeronave o otru vehículu transite en forma segura pol aeropuertu, de normal en direccióndireición dende o hasta la pista de vuelu.
 
Les instrucciones que pueden llograse d'un controlador terrestre son ente otres:
Pista n'usu;
DirecciónDireición y fuerza del vientu;
QNH - esto ye, la presión barométrica al nivel del mar nesi momentu; o bien el QFE, que ye la presión atmosférica al nivel de la pista del aeródromu; la primera (QNH) sirve pa referise a la elevación del aeropuertu con respectu al nivel del mar y la segunda (QFE)pa midir l'altor con respectu al puntu de toma de contactu na mesma pista, Temperatura del
aire;
Llinia 29:
El controlador que xixila'l tráficu nel aire encargar de coordinar per radiu o teléfonu cola Oficina de Radar recibiendo asina tráficu que llega al aeropuertu (y esperándolo en forma visual), o apurriendo a Radar la vixilancia del tráficu aereu que despegue del aeropuertu.
 
La idea de que la torre de control tea allugada tan alta débese puramente a que-yos va resultar más fácil a'l controladores el ver movimientos d'aeronaves nel aire o en tierra. Esto ye, la torre de control ye una oficina d'observación en primer llugar (pol so altor), y de direccióndireición en segundu llugar (por tar fornida con aparatos de radiu).
 
=== Torres de control portuariu ===