Diferencies ente revisiones de «Videoxuegu de carreres»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 14:
El propósitu d'estos xuegos ye asonsañar realísticamente el manexu d'un automóvil. De cutiu tienen llicencies y lligues de carreres reales. La física del comportamientu del vehículu ye un factor clave na esperiencia según la prioridá a la técnica fayadiza de viraje y a les maniobres de precisión de carrera (como'l frenáu en pista). El rigor de ser un pilotu de carreres profesional xeneralmente tamién ta incluyíu (como tener que trepar cola condición de los neumáticos y el nivel de combustible).
 
Anque estos simuladores de carreres tán diseñaos específicamente pa persones con un altu grau d'habilidá pa conducir, nun ye raru atopar ayudes que pueden habilitase dende'l menú del xuegu. Les ayudes más comunes son el control de tracción (TC), los frenos antibloqueo (ABS), l'asistencia a la direccióndireición, la resistencia a los daños, l'asistencia al embrague y los cambeos de marcha automáticos.
 
A diferencia de los xuegos arcade. los xuegos de simulación siempres tuvieron más enraigonaos a los computadores. La desarrolladora ''[[Papyrus Design Group]]'' foi bien importante nel xéneru con esponentes como ''[[Indianapolis 500: The Simulation]]'', ''[[IndyCar Racing]]'', ''[[NASCAR Racing]]'' o ''[[Grand Prix Legends]]''.