Diferencies ente revisiones de «François Duvalier»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo apostrofación
Llinia 38:
A mediaos de la [[década de 1960]] taba abondo claro que Duvalier nun tenía nenguna intención de dexar el poder. Modificó personalmente la Constitución y en [[1961]] volvió resultar escoyíu nes [[Referéndum presidencial d'Haití de 1961|eleiciones]] por seis años más: l'escrutiniu oficial señaló 1.320.000 votos a favor de Duvalier y nin unu solu en contra. Se autoproclamó presidente vitaliciu en [[1964]] con poderes absolutos, faciendo votar una nueva [[Constitución]] nuna Asamblea Nacional compuesta por diputaos qu'él mesmu nomaba a deu. Un mes dempués, en [[xunu]] de [[1964]], [[Referéndum constitucional d'Haití de 1964|foi refrendáu]] pol pueblu como Presidente vitaliciu con derechu a socesión.
 
En [[1966]] consiguió que la [[Ciudá del Vaticanu]] dexára-y escoyer a los miembros de la xerarquía católica en n'[[Haití]]. Por cuenta de ello pudo reforzar tamién el so control de la isla, al controlar tamién les instituciones relixoses.
 
Nesa dómina empecipióse tamién el [[cultu a la personalidá]] alredor de la imaxe de Duvalier como emblema físicu de la so propia nación. Como yá asocediera con dalgún de los sos predecesores, abarrúntase que Duvalier trató de restaurar el [[Imperiu d'Haití]] restableciendo la [[monarquía]]. Tamién creó un impuestu obligatoriu específicu pa financiar la construcción de [[Duvalierville]], una ciudá diseñada por caprichu únicu del dictador. El dineru d'esti impuestu namái diba destináu a la construcción de dicha ciudá, diendo parar nel so mayor parte a les cuentes corrientes de Duvalier.