Diferencies ente revisiones de «Arancel»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 18:
* Amenorgamientu de les importaciones, del consumu de los productos sometíos al arancel y meyora de la posición de la balanza comercial de los países.
* Aumentu del preciu de los productos oxeto d'arancel nel mercáu nacional, ye por tanto negativu pal consumidor. Amás d'impulsar al país utilizar recursos ineficientemente sacrificando la producción y especialización nos bienes onde esisten ventayes comparatives.
* Aumentu de la producción nacional de bienes con arancel, La imposición d'un arancel tien dos cares, per un sitiu, sirve de protecciónproteición al dexa-y a les empreses instalaes crecer exentes de la competencia del mercáu internacional, y per otru llau, un escesu de protecciónproteición puede producir que'l protexíu ellabore un productu en condiciones de ineficiencia por cuanto, esta producción llograr al amparu del arancel y a costos percima de los internacionales, esviando recursos que s'utilizaríen pa producir otros bienes con mayores ventayes competitives.
 
==Arancel óptimo==
Llinia 29:
Esti argumentu nun ta bien encontáu, cuando un país alza los sos aranceles, tien un efeutu similar a que s'alzaren los sos costos de tresporte. Atoparíase un símil pal fechu de que si un país decidiera frenar el so comerciu minando los sos puertos, los demás nun tendríen de tomar la mesma decisión; d'igual forma si un país decide amenorgar la so actividá económica imponiendo aranceles sobre les sos importaciones, nun sería sensatu que los demás siguieren esi mesmu comportamientu. Los estudios históricos amuesen que los aranceles de represalia suelen llevar a otros países a alzar entá más los suyos y que rares vegaes constitúin una arma de negociación eficaz pal amenorgamientu multillateral de los aranceles.
 
== [[Barreres non arancelaries|ProtecciónProteición non arancelaria]] ==
Pa defender a una economía de los posibles efectos negativos del comerciu internacional puede utilizase los aranceles y tamién otru tipu de [[barreres non arancelaries]] como son:
* [[Contingente]], que consiste nuna llimitación del númberu d'unidaes que pueden ser importaos.