Diferencies ente revisiones de «Día Mundial de l'Alimentación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 26:
La so finalidá ye concientizar a los pueblos del mundu sobre'l problema alimentario mundial y fortalecer la solidaridá na llucha contra la fame, la desnutrición y la probeza. El día coincide cola fecha de fundación de la [[FAO]] en 1945.
 
El Día Mundial de l'Alimentación (DMA) foi establecíu per países miembros de la [[FAO]] na Xunta Xeneral de la Organización Númberu 20, en payares de 1979. La delegación Húngara, encabezada pol Ministru Húngaru d'Agricultura y Alimentación Dr.Paul.Romany actuó un activu rol na Sesión Númberu 20 de la Conferencia de la FAO, suxuriendo la idea de celebrar mundialmente el DMA. Dende entós desenvolvióse cada añu en más de 150 países, dando a conocer los problemes detrás de la probeza y la fame.
 
== Temes ==
Llinia 93:
|----
|align="center" | 2001
|align="center" | [http://www.fao.org/wfd/wfd2001/index.asp?lang=es Combatir la fame p'amenorgar la probeza]
|----
|align="center" | 2000
Llinia 162:
El [[5 d'avientu]] de [[1990]] la [[Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes]] na [http://www.un.org/es/comun/docs/?symbol=A/RES/35/70&Lang=S Resolvimientu 35/70] acueye con beneplácito la observancia del '''Día Mundial de l'Alimentación'''.
 
{{cita|'''L'agricultura familiar ye la tema principal del Día Mundial de l'Alimentación 2014'''<br />La tema del Día Mundial de l'Alimentación de 2015, “Alimentar al mundu, curiar el planeta”, escoyóse pa promover la sensibilización sobre l'agricultura familiar y los pequeños llabradores. Centra l'atención mundial nel importante papel de l'agricultura familiar na erradicación de la fame y la probeza, la consecución de la seguridá alimentaria y la meyora de la nutrición, la meyora de los medios de vida, la ordenación de los recursos naturales, la protecciónproteición del mediu ambiente y el llogru del desenvolvimientu sosteniblesobremanera nes zones rurales.<br />L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes proclamó'l 2015 “Añu Internacional de l'Agricultura Familiar”. Esta ye una clara señal de que la comunidá internacional reconoz la importante contribución de los llabradores familiares a la seguridá alimentaria mundial.|[[Organización de les Naciones Xuníes pa l'Alimentación y l'Agricultura]]}}
 
== Pirámide Alimenticia ==
Llinia 180:
 
==== Cuarta fase ====
La punta de la pirámide, esto significa que d'esti grupu nun tenemos de consumir enforma. Les [[grases]], los [[aceites]], los [[postres]] y los [[duces]] tán equí. La crema, los [[gaseosa|refrescos]] gaseosos (sodas), pasteles, [[repostería]], los aderezos grasosos y bébores riques n'azucres. Estos alimentos nun aproven casi nengún nutriente al nuesu cuerpu pero son abondosos en caloríes.la pirámides alimenticia ye importante nes nueses vides y l'orde .
 
== Referencies ==