Diferencies ente revisiones de «Fibra óptica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 85:
Cualquier técnica que s'utilice que dexe la construcción de la preforma ye común en tolos procesos d'estiramientu d'ésta. La técnica consiste básicamente na esistencia d'un [[fornu]] tubular abiertu en que'l so interior sométese la preforma a una temperatura de 2000 °C pa llograr el reblandecimiento del cuarzu y que quede fixu'l [[diámetru]] esterior de la FO.
Esti diámetru haber de caltener constante mientres s'aplica una tensión sobre la preforma. Pa llograr esto, los factores que lu dexen son precisamente la constancia y uniformidá de la tensión de tracción y l'ausencia de corrientes de conveición nel interior del fornu.
Nesti procesu tien de curiase que l'atmósfera interior del fornu tea aisllada de partícules provenientes del esterior pa evitar que la superficie esllandiada de la FO pueda ser contaminada, o que puedan crease microfisuras cola consecuente inevitable frayatu de la fibra. Equí ye onde tamién s'aplica a la fibra un material sintético que xeneralmente ye un polímeru mafosu, que fai posible les elevaes velocidaes d'espurríu entendíes ente <math>1m/sg</math> y <math>3m/sg</math>, formándose asina una capa uniforme sobre la fibra totalmente llibre de burbuyes ya impureces. Darréu pásase al endurecimientu de la protecciónproteición antes descrita, quedando asina la capa definitiva de [[polímeru]] elásticu. Esto realízase davezu por aciu procesos [[temperatura|térmicu]] o al traviés de procesos de [[reacción química|reacciones químiques]] por aciu l'empléu de [[radiación ultravioleta|radiaciones ultravioletes]].
 
== Aplicaciones ==
Llinia 222:
Ye un cable diseñáu pa instalaciones nel interior de los edificios, ye más flexible y con un radiu de combadura más pequeñu qu'el que tienen los cables d'estructura folgosa.
 
Contién delles fibres con protecciónproteición secundaria qu'arrodien un miembru central de tracción, tou ello cubiertu d'una protecciónproteición esterior. Cada fibra tien una protecciónproteición plástica extrusionada directamente sobre ella, hasta algamar un diámetru de 900{{esd}}µm arrodiando al recubrimientu de 250{{esd}}µm de la fibra óptica. Esta protecciónproteición plástica amás de sirvir como protecciónproteición adicional frente a la redolada, tamién aprove un soporte físicu que sirviría p'amenorgar el so costu d'instalación al dexar amenorgar les bandexes d'empalmes.
 
== Componentes de la fibra óptica ==
Llinia 302:
=== Funciones del cable ===
 
Les funciones del cable de fibra óptica son delles. Actúa como elementu de protecciónproteición de la(s) fibra(s) óptica(s) qu'hai nel so interior frente a daños y quebres que puedan producise tantu nel momentu de la so instalación como a lo llargo de la vida útil d'ésta. Amás, apurre abonda consistencia mecánica por que pueda remanase nes mesmes condiciones de tracción, compresión, torsión y medioambientales que los cables de conductores. Pa ello incorporen elementos de refuerzu y aislamientu frente al esterior.
 
=== Instalación y esplotación ===
Llinia 315:
=== Elementos y diseñu del cable de fibra óptica ===
 
La estructura d'un cable de fibra óptica va depender en gran midida de la función que tenga de desempeñar esa fibra. A pesar d'esto, tolos cables tienen unos elementos comunes que tienen de ser consideraos y qu'entienden: el revestimiento secundariu de la fibra o fibres que contién; los elementos estructurales y de refuerzu; la funda esterior del cable, y les proteccionesproteiciones contra l'agua.
Esisten tres tipos de “revestimiento secundariu”:
 
* “Revestimiento cinxíu”: Consiste nun material (xeneralmente plásticu duro como'l nylon o'l poliéster) que forma una corona anular maciza asitiada en contactu directu col revestimiento primariu. Esto xenera un diámetru esternu final que bazcuya ente 0’5 y 1{{esd}}mm. Esto apurre a la fibra una protecciónproteición contra microcurvaturas, cola salvedá del momentu del so montaxe, qu'hai que xixilar que nun les produza ella mesma.
 
* “Revestimiento folgosu buecu”: Apurre un cuévanu sobredimensionada. Emplégase un tubu buecu extruido (construyíu pasando un metal ingriente pol plásticu) de material duro, pero flexible, con un diámetru variable de 1 a 2{{esd}}mm. El tubu aislla a la fibra de vibraciones y variaciones mecániques y de temperatura esternu.