Diferencies ente revisiones de «Fuercies Armaes de Turquía»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 124:
Con estrictu apegu de primeres de [[Atatürk]], ''"Paz en casa, paz nel mundu"'', les Fuerces Armaes de la República de Turquía tán decidíes a nun siguir nenguna intención agresiva, pero coles mesmes tomar midíes cuando la independencia del Estáu turcu y la seguridá y l'honor de la nación turca sía atacada, en paralelu colos ideales comunes de les organizaciones internacionales y los trataos de los que Turquía ye miembru y signatario.
 
Como miembru de l'Alianza [[OTAN]], la República de Turquía aseguró una mayor sensación de seguridá a los sos aliaos y contribuyó a la protecciónproteición de la paz global. Turquía sigue cooperando colos países de la OTAN nel ámbitu de la defensa y sofita dafechu les iniciatives en pro del desarme mundial y el control de [[armamentu]]s. Nesti contestu, Turquía comprometióse a un plan de desarme mundial que se realiza so un mecanismu de control eficaz, que nun afecta negativamente a la seguridá de cualesquier [[nación]].
 
Nun ambiente lleno de conflictos calientes, Turquía, teniendo gran importancia como l'últimu eslabón dientro de la cadena de defensa de la [[OTAN]], tien de tener una poderosa capacidá de defensa nacional y un exércitu fuerte que tea llistu pa reaccionar de manera eficaz contra los peligros potenciales.