Diferencies ente revisiones de «Nicolás de Bari»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"erru" +"error"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 28:
Otru milagru conocíu ye'l de resucitar pol so intercesión a trés neños que cayeren d'un árbol y muertu al intre. Tamién se-y atribúi'l milagru de los trés neños sacrificaos pa dar de comer a los veceros d'un hosteleru, siendo devueltos a la vida por intercesión del santu. Motivu pol cual represéntase-y con trés neños al so llau, nuna cubeta.
 
Cúntase que cierta vegada salvó la vida de trés xenerales condergaos a muerte injustamente. Tamién se cunta que n'otra ocasión, topándose un grupu de [[marineru]]s metanes una torbonada ya invocando la protecciónproteición de San Nicolás, vieron apaecer la figura del santu sobre'l barcu y al momentu la torbonada aselóse.
Unu de los milagros más recién, asocedíu mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], cunta cómo nun bombardéu a la ciudá de [[Bari (ciudá)|Bari]] una madre dixebrar del so neñu metanes el tracamundiu, apaeciendo ésti hores dempués a la puerta de la casa sano y salvo. El neñu cuntó cómo un home que describió como San Nicolás ayudar, protexer y llevar de regresu a la so casa.