Diferencies ente revisiones de «Probeza»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 163:
== Estudiu Mundial sobre la probeza y les disparidades na infancia ==
 
UNICEF punxo en marcha l'Estudiu Mundial sobre la probeza y les disparidades na infancia en septiembre de 2007 col enfotu de reforzar la presencia de la infancia nos alderiques nacionales sobre polítiques. El cometíu d'esti estudiu ye influyir nes polítiques económicu y social qu'afecten a la dotación de recursos, cola esperanza de que se prime a la infancia nos programes nacionales dirixíos a les families que críen neños y neñes. Nel blogue del Estudiu Mundial sobre la probeza y les disparidades na infancia, esamínase la situación en materia de salú, educación y necesidaes de protecciónproteición de los menores d'edá que viven en llares probes y vulnerables, en circunstancies d'inseguridá y en comunidaes desfavorecidas.
 
Magar un ciertu progresu en relación a los Oxetivos de Desenvolvimientu del Mileniu, güei inda esisten millones de neños, neñes y muyeres arrezagaos, inclusive nos países en que se rexistra un ameyoramientu xeneral. UNICEF asumió como organización el compromisu más ampliu d'aprovechar les pruebes, analises, polítiques y aliances pa promover la igualdá ente los xéneros y pa llograr resultancies que favorezan a tola infancia. L'Estudiu Mundial sobre la probeza y les disparidades na infancia, practicáu en 50 países y siete región con ayuda de UNICEF, forma parte d'esti esfuerzu.
 
Esti estudiu dexa xenerar, al traviés de la collaboración d'aliaos de la escena nacional ya internacional, analises comparables de la probeza y les disparidades qu'afecten a la niñez no tocante a nutrición, salú, educación y protecciónproteición social y de la infancia. El mesmu procesu del estudiu y les resultancies del mesmu dieron orixe a datos, conocencies y redes que dexaron influyir nos planes nacionales de desenvolvimientu y qu'inspiraron ya informaron estratexes o enfoques sectoriales pa la llucha contra la probeza, evaluaciones comunes pa los países y otros preseos pal desenvolvimientu. Col sofitu d'una serie d'espertos y centros d'investigación internacionales, la dependencia de política social y analís económicu de la División de polítiques y planificación de UNICEF creó una Guía pal Estudiu Mundial , que la so finalidá ye facilitar l'aplicación del estudiu en cada unu de los países participantes.
 
L'estudiu basar en datos específicos de cada contestu pa sopesar la respuesta política a les resultancies en materia de probeza y disparidades na infancia. Siguiendo un enfoque ampliu, esti analís basar nel criteriu material y de les privaciones pa midir la probeza na infancia y pa valorar cómo interactúan estos aspeutos. Los analises correspondientes a cada país llevar a cabo equipo d'espertos nacionales en collaboración con el coordinadores de UNICEF nel país, aplicándose coles mesmes mecanismos participativos polos que s'implica a diverses partes comenenciudes de la esfera nacional. Esta rede mundial básica integrada por espertos en probeza na infancia de 50 países tendría d'aguiyar l'intercambiu de conocencia y la collaboración en toles rexones. Los informes individuales de los países son el fundamentu del estudiu mundial, y prevemos que van ser los elementos constitutivos d'informes rexonales y mundiales.<ref>[http://www.unicef.org/spanish/socialpolicy/index_45357.html]</ref>