Diferencies ente revisiones de «Televisión Española»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Bot: Cambéu automáticu de testu (-enllace +enllaz)
Llinia 8:
Hasta la llegada del video-tape, hacia 1963, que permitía la grabación y posterior emisión de la programación, toa la producción realizábase nos estrechos estudios del Paseu de l'Habana ([[Madrid]]) y, menos los espacios filmaos, en rigurosu directu. En [[1964]] inaugúrense los más grandes estudios de Prado del Rey, en Madrid.
 
A partir de 1959 habíen iniciáose les conexones ente Madrid con [[Zaragoza]], Barcelona, [[Bilbao]], [[Valencia]], [[Sevilla]], [[Santiago de Compostela|Santiago]], etc., mediante enllaceenllaz hertzianu: la televisión comienza a ser una referencia de modernidá en tou'l territoriu español.
 
En [[15 de payares]] de [[1966]] apaeció un segundu canal de TVE (''TVE 2''), conocida nos sos oríxenes como ''la UHF'', por utilizar pa la so emisión [[UHF|esta banda de radiofrecuencies]]. En TVE 2 emitiríense los conteníos culturales, deportivos y de serviciu públicu de baxa audiencia de la so hermana mayor, lo que nel futuru debía permitir que TVE entrase nel camín de la competencia pola audiencia.