Diferencies ente revisiones de «Angie Dickinson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"erru" +"error"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 45:
El papel consolidó la fama de Dickinson como ''sex symbol'' de más de 40 años. Convertir nun [[ícono popular]] de los 70. ''Muyer Policía'' foi emitíu en más de setenta países, convirtiéndose nel programa más esitosu en munchos d'ellos. Foi esencialmente la respuesta femenina de la [[National Broadcasting Company|NBC]] a otra serie de detectives de los 70 protagonizada por homes, como ''[[Hawaii Five-O]]'', ''[[Kojak]]'', ''[[The Streets of San Francisco]]'', ''[[McMillan and Wife]]'', ''[[The Rockford Files]]'' y ''[[Baretta]]'', que emitíense en tres canales distintos.
 
El co-protagonista del programa yera l'actor [[Earl Holliman]] (quien reemplazó a [[Bert Convy]], quien personificara a Crowley nel episodiu piloto), como'l xefe [[Italia|ítalo]]-americanu de Anderson y el so amigu de tola vida, el Sarxentu Bill Crowley. Amás, nel elencu atopábense Ed Bernard y [[Charles Dierkop]] como'l Investigadores Joe Styles y Pete Royster, respectivamenterespeutivamente. El primer día de rodaxe, tanto Dickinson como Holliman diéronse cuenta de que teníen bien bona química en pantalla, polo qu'el escritores empezaron a basar los sos guiones nesto.
 
Nuna ocasión, Dickinson dio-y una oportunidá a la fía del so xefe d'actuar nel papel de la so hermana menor autista, Cheryl, mientres la temporada de 1974; el papel namái duró unos pocos episodios.