Diferencies ente revisiones de «Copa del Rei de fútbol 2002-03»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Llión +Lleón)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 110:
== Ronda previa ==
 
Nesta ronda preliminar participaron namái los equipos de Segunda B y Tercer división clasificaos (26 y 8 equipos respectivamenterespeutivamente), quedando exentos por sortéu: El [[Motril CF]] (Perteneciente a Segunda B) y los baxaos del añu anterior a [[Segunda División B]]: [[Burgos CF]], [[Nàstic de Tarragona]], [[CF Estremadura]] y [[Real Xaén CF]]. La eliminatoria tuvo compuesta por 17 alcuentros y xugóse a doble partíu los díes 27/28 d'agostu (ida) y 4 de setiembre de 2002 (vuelta).
 
 
Llinia 187:
== Treintaidosavos de final ==
 
Nesta primer ronda participaron tolos clubes de primera y [[Segunda División d'España|Segunda]] división (42 equipos), más los clubes de [[Segunda División B|Segunda B]] y [[Tercera División d'España|Tercer]] (19 y 3 equipos respectivamenterespeutivamente) clasificaos de la ronda preliminar. La eliminatoria compuesta por 32 alcuentros decidir a partíu únicu, xugáu nel campu del equipu más débil (según categoría) y apostáu los díes [[10 de setiembre|10]], [[11 de setiembre|11]] y [[18 de setiembre|18]]. Los equipos de primera al ser cabeces de serie nun podíen enfrentase ente si.
 
La eliminatoria Salamanca-Racing de Ferrol adelantrar a pidimientu del equipu local al domingu 8 de setiembre, pa faer coincidir el partíu coles fiestes patronales de la ciudá, cola conformidá del Racing de Ferrol. La RFEF autorizó'l cambéu yá que nun había xornada de Segunda esa fin de selmana y el partíu nun diba ser televisáu. Otramiente, la eliminatoria xugada ente'l [[Villanueva CF]] y el [[Recreativu d'Huelva]] retardar hasta'l [[9 d'ochobre]] de 2002, retrasu debíu de la que tardó'l cómite de la [[Real Federación Española de Fútbol|Federación Española de Fútbol]] en faer oficial la eliminación del [[CF Ciudá de Murcia]].