Diferencies ente revisiones de «Quini»

Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: eu:Quini
Sin resumen de edición
Llinia 46:
El [[1 de marzu]] de [[1981]] foi protagonista involuntariu d’un fechu que cutió con fuerza al mundu del futbol. Siendo'l delanteru centru del FC Barcelona, y unu de los xugadores más queríos d’España, foi secuestráu hores depués d’un partíu de Lliga, nel que '''Quini''' marcara tres goles nel [[Camp Nou]] al Hércules d’Alicante. El secuestru duró 25 díes y franció la marcha trunfal d’un Barcelona que marchaba al frente destacáu de la Lliga y acabó perdiéndola al un poder superar el trauma que supuso pa los sos compañeros.
 
Foi lliberáu’l [[25 de marzu]] de [[1981]] nuna espectacular operación de la Policía Nacional, que lu rescató d’un zulu allugáu nos baxos d’un almacén de [[Zaragoza]]. Como anécdota, cabe señalar que, la mesma tarde de la so lliberación, la [[selección nacional de fútbol de España|selección española de fútbol]], de la que Quini yera habitual, xugaba un partíu contra Inglaterra nel estadiu de [[Wembley]], en Londres. El resultáu foi de 1-2 a favor del combináu español que, poryera la primera vez,vegada que derrotaba a la selección inglesa nel so propiu país.
 
Pocos díes depués de la so lliberación, '''Quini''' tornó a los entrenamientos y tuvo fuerces p’acabar la temporada siendo’l másimu goleador de la Lliga (Pichichi) y pa collaborar activamente a que’l Barcelona ganase la [[Copa del Rey]] d’esa temporada. Na final, '''Quini''' marcó dos goles precisamente al so ex-equipu, el Sporting de Xixón, al que’l Barcelona derrotó por 3 a 1 nel estadiu Vicente Calderón de [[Madrid]].