Diferencies ente revisiones de «FOX»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"transacción" +"transaición"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 52:
===1986-1989: La cuarta nueva rede de televisión Una nueva rede de Fox foi asitiada en marzu de 1985 por aciu la compra por 250 millones de dólares per parte de News Corporation del 50 per cientu de les tenencies de TVC, la empresa matriz del estudiu de cine 20th Century Fox. En mayu de 1985, News Corporation alcordó pagar 1550 millones de dólares por estaciones de televisión independientes en seis grandes ciudaes de los EE.XX. de la compañía de John Kluge, Metromedia. Estes estaciones fueron WNEW-TV en Nueva York, WTTG en Washington, DC, KTTV de Los Angeles, KRIV-TV en Houston, WFLD en Chicago, y KRLD en Dallas. Una séptima estación, WCVB-TV en Boston, foi parte de la transaición orixinal, pero dixebrar nun alcuerdu separáu, simultáneu a la [[Hearst Corporation]], como parte d'un derechu d'alquisición preferente en relación con 1982 la vienta d'esa estación de Metromedia.
 
N'ochobre de 1985, 20th Century Fox anunció la so intención de formar un sistema independiente de televisión, una cuarta cadena de televisión que podría competir colos trés principales redes de televisión d'EE.XX. (ABC, CBS y NBC). Los planes yeren utilizar la combinación de los estudios Fox y l'ex aparques de Metromedia tantu pa producir y distribuyir la programación. los Planes d'organización de la rede caltuviéronse a raya hasta que les alquisiciones de Metromedia estenaron les torgues regulatorios. Depués, n'avientu de 1985, Rupert Murdoch alcordó pagar US $ 325 millones p'adquirir el restu de los estudios de la so pareya orixinal, Marvin Davis. La compra de les estaciones de Metromedia foi aprobáu pola Comisión Federal de Comunicaciones en marzu de 1986, les salíes de Nueva York y Dallas fueron a denominase WNYW y KDAF respectivamenterespeutivamente. Estes primeres seis aparques, y depués de radiodifusión pal 22 per cientu de los llares de la nación, que se conoz como la Fox Television Stations Group.
 
El primer programa de la cadena yera un talk show nocherniegu, The Llate Show, que s'estrenó'l 9 d'ochobre de 1986 con Joan Rivers como anfitrión. Dempués d'un empiezu fuerte, l'espectáculu erosionado rápido nes clasificaciones y principios de 1987, Ríos dexar de fumar teníen y l'espectáculu foi auspiciado por una socesión de presentadores invitaos. Dempués d'esi momentu, delles estaciones qu'afiliada a la rede nes selmanes antes del so llanzamientu n'abril de 1987 n'horariu estelar, como la de Milwaukee WCGV-TV, robló alcuerdos d'afiliación cola condición de que nun tendría que llevar a la última demostración por cuenta de la debilidá del programa de les calificaciones .
Llinia 87:
Amueses notables, que debutó a finales de 1990 inclúin a la nueva serie de comedia dramática de Ally McBeal con personaxes estravagantes y tradicionales That '70s Show, la segunda más llarga comedia de situación en direuto de Fox detrás de Married... With Children. Pa la temporada 1997-98, Fox había 3 amosar nel Top 20 Nielsen, The X-Files qu'ocupó'l Rei 11, de la llomba, que nel puestu 15 y The Simpsons, que nel puestu 17.
 
La construcción alredor de serie más famosa Los Simpson, Fox tuvo un ésitu relativu, con espectáculos d'animación. Rei de la llomba empezó en 1997, Family Guy y Futurama empezaron en 1999 y fueron atayaos en 2002 y 2003, respectivamenterespeutivamente. Sicasí, la rede encargó nuevos episodios de Padre de Familia, qu'empezó en 2005 por cuenta de les fuertes vientes de DVD y bien valoráu pol públicu gracies a les reposiciones en Adult Swim de Cartoon Network. Futurama alicar con munches vientes de DVD y cuatro películes ente 2007-2009 y decidióse que tornaría como una serie en 2010 na canal Comedy Central. Esfuerzos menos esitosos inclúin The Critic, protagonizada por Jon Lovitz de Saturday Night Live (originalmente al aire en ABC depués treslladóse a Fox antes de ser atayada), y los pijamas d'El, (que s'emitió más tarde pola cadena The WB).
 
A lo llargo de la década de 1990, Fox punxo en marcha'l so sistema de canales de cable como FX, Fox News Channel, FXM (na actualidá Fox Movie Channel), una participación mayoritaria na Fox Sports Net redes rexonales de deportes, Speed Channel, Fox Sports World (na actualidá Fox Soccer Channel), y Fox Sports n'Español (na actualidá Fox Deportes).
Llinia 185:
|align="left"|Emitíu n'Estáu Xuníos por [[Comedy Central]], en [[Llatinoamérica]] ye emitíu los sos dos primeres temporaes pol [[Canal FOX]]. Nel 2006 [[FX (Fox)|FX]] emitió la tercera y última temporada. Nel 2013 en Netflix estrenóse la cuarta temporada, nel 2016 vuelve con una nueva temporada.
|-
|align="left"|[[Family Guy|Family Guy]]
|align="left"|Padre de Familia |align="left"|Padre de Familia |align="left"|[[1999]]-[[2003]]-[[2005]]-presente |align="left"|Emitida en