Diferencies ente revisiones de «Instrumentu de cuerda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
m Preferencies llingüístiques
Llinia 4:
[[Archivu:StringInstruMAPDF.JPG|thumb|325px|Preseos musicales de cuerda nel [[Muséu d'Arte Popular de la Ciudá de Méxicu]].]]
 
Na [[orquesta]] clásica, llámase cuerdes al conxuntu de preseos de cuerda estregada formáu polos grupos de violinos (de normal estremaos en violinos primeros y segundos), violes, violonchelos y contrabaxos. Lo mesmo asocede cola orquesta de cuerdes, que ta conformada polos mesmos preseos. De forma similar falar d'un tríu, cuartetu o quintetu de cuerdes, cuando se trata d'agrupaciones de violín, viola y violonchelu; 2 violinos, viola y violonchelu; o 2 violinos, viola, violonchelu y contrabaxu respectivamenterespeutivamente.
 
== División de preseos de cuerda según la manera d'execución y puestu de mira del intérprete ==
=== [[Preséu de cuerda estregada|Preseos de cuerdes estregaes o d'arcu]] ===
Pertenecen a esti grupu los preseos de los que se llogra'l so soníu al traviés d'un arcu (xeneralmente col arcu fechu de madera, que ye la zona de sujección, y un conxuntu de goches de clina enterriaes por cuenta de que suxetar a los dos estremos del arcu y coles que s'estreguen les cuerdes, anque tamién esiste una técnica de "pellizcar" la cuerda, llamada [[pizzicato]]).
Exemplos de preseos de cuerdes estregaes:
#Ensin [[traste]]s: [[violín]], [[viola]], [[violoncello]] y [[contrabaxu]].