Diferencies ente revisiones de «Kiss»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-estaunidense +estauxunidense)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 24:
 
Dempués de que cada miembru de la banda publicara un álbum en solitariu, en 1978, y d'una película, les tensiones dientro del grupu aumentaron, lo que causó la marcha de Criss y más tarde Frehley.
Tres la salida de dos de los sos miembros fundadores (Eric Carr y Vinnie Vincent reemplazaron a Criss y Frehley, y asumieron les personalidaes de «The Fox» y «The Wiz», respectivamenterespeutivamente) y l'édición d'álbumes que nun tuvieron el númberu de vientes esperaes, como Music ''From «The Elder»'' (1981) y ''Creatures of the Night'' (1982), Kiss decidió abandonar el maquillaxe y empobinar el so estilu musical escontra'l Glam metal, xuntu al guitarrista Bruce Kulick, a lo llargo de los años 80s.
 
Na década de 1990 prodúxose la xunta cola formación orixinal y el maquillaxe, anque na siguiente década Frehley y Criss volvieron dexar la banda. Simmons y Stanley decidieron siguir col batería Eric Singer y el guitarrista Tommy Thayer, utilizando los maquillaxes de «Catman» y «Spaceman», respectivamenterespeutivamente.
 
==Discografía==