Diferencies ente revisiones de «Mascota de los Xuegos Olímpicos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 18:
* Atenes 2004. ''Athenà'' y ''Phèvos'' yeren dos neños inspiraos en dos moñecos de l'antigua Grecia. Los sos nomes proveníen de los dioses [[Atenea]], protectora de la ciudá, y Febo, dios de les artes y el deporte.
* [[Xuegos Olímpicos de Pequín 2008|Pequín 2008.]] ''Beibei'', un pexe azul; ''Jingjing'', un panda; ''Huanhuan'', una antorcha colorada; ''Yingying'', un antílope tibetanu; y ''Nini'', una golondrina verde. Los sos nomes de dos sílabas repitíes faen referencia a los apellativos cariñosos colos que se suel tratar a los neños en chinu. Xuntos conformen la frase ''Beijing huanying nin'', que significa 'Pequín te da la bienvenida'. El grupu de los cinco mascotes llámense ''Fuwa''.
* Londres 2012. ''Wenlock y Mandeville'', pa les olimpiaes y les paraolimpiadas respectivamenterespeutivamente. Wenlock ye un moñecu de metal con llinies naranxes y Mandeville ye tamién de metal pero con llinies azules y fucsies. Caminen sobre un arcoiris, y según la hestoria que cunta'l filme "Out of a rainbow" (escritu por Michael Morpurgo) fueron creaos por unu de #el constructores del estadiu olímpicu que al xubilase decide fae-yos unos moñecos a los sos nietos, el cantar ta interpretada por Carrie y Tom Fletcher.
* Ríu 2016. ''Vinicius'', un animal y ''Tom'', un vexetal, pa les olimpiaes y les paraolimpiadas respectivamenterespeutivamente. Fueron revelaos los sos nomes el 15 d'avientu.
 
=== Xuegos Olímpicos d'Iviernu ===