Diferencies ente revisiones de «New England Patriots»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 74:
En [[1985]], los Patriots tuvieron un marcador de 11-5 na temporada regular y llograron el derechu a participar nos ''playoffs'' por ser unu de los meyores d'ente los ensin clasificar directamente (puestu conocíu como ''wild card'') sol mandu de Raymond Berry. Convertir nel primer equipu en ganar trés partíos como visitante en camín a una Super Bowl, partíu que finalmente algamaron a xugar nesta ocasión. Anque l'equipu esfrutó d'una ventaya de 3-0 mientres el primer cuartu, los Patriots perdieron ente los [[Chicago Bears]] 46-10 na que yera la XX edición de la Super Bowl.
 
La siguiente temporada, New England ganó la AFC Esti con otru marcador de 11-5, pero perdió ante los Tarascos na primer ronda de los ''playoffs''. El residente local Doug Flutie xugó dellos partíos colos Patriots mientres les temporaes de [[1987]]-[[1988|88]], nes cualos los Patriots terminaron con marcadores de 8-7 y 9-7, respectivamenterespeutivamente.
 
==== Crisis financiera y deportiva ====
Mientres el final de los [[años 1980]] y el principiu de los [[años 1990]], los Patriots nun se clasificaron pa los ''playoffs'' y esto manifestóse en constantes cambeos d'entrenadores y problemes na alministración Sullivan. Esta familia perdió millones de dólares n'inversiones costoses, incluyendo'l ''Victory Tour'' de [[The Jackson Five]] en [[1984]]. Entá más, mientres la segunda metá de los años 1980, los propietarios gastaron aprosimao 100 millones de [[dólar]]es na franquicia. De resultes, los Sullivan viéronse forzaos a vender l'equipu por 84 millones al magnate de [[Remington]], [[Victor Kiam]], en [[1988]]. Sicasí, Billy Sullivan y el so fíu permanecieron como presidente y xerente xeneral de la franquicia, respectivamenterespeutivamente. Mentanto, [[Robert Kraft]] empezó la so relación colos Patriots al mercar el Sullivan Stadium (primeramente Schaefer Stadium) el [[23 de payares]] de [[1988]]. Mientres esti cambéu de lideralgu, l'entrenador Berry foi remplazado por [[Rod Rust]].
 
La peor temporada na hestoria de la franqucia de los Patriots vieno sol mandu de Rust en [[1990]], cuando l'equipu terminó 1-15; Rust foi despidíu dempués d'esa temporada y remplazado por [[Dick MacPherson]]. En [[setiembre]] de [[1990]], los Patriots viéronse envolubraos nun escándalu de [[acoso sexual]] cuando'l [[Boston Herald]] dio la noticia de que Llisa Olson foi acosada sexualmente y faltada verbalmente por dellos xugadores de los Patriots nos vestuarios del equipu. La NFL investigó l'incidente y el comisionado de la NFL multó al equipu con 50.000 dólares. Tamién dellos xugadores fueron multaos: Zeke Mowatt con 12.500 dólares y Michael Thompson y Robert Perryman con 5000 cada unu. Esti asuntu foi amás una de les razones poles cualos Rod Rust foi rápido despidíu del so puestu como entrenador en xefe.
Llinia 108:
 
==== 2006: Cambeos nel equipu ====
En [[2006]], el coordinador defensivu Eric Mangini foi contratáu polos [[New York Jets]] como entrenador en xefe. El so llugar sería asiganado a Dean Pees, quien fuera entrenador de ''linebackers'' pal club por dos años. L'entrenador de ''quaterbacks'' Josh McDaniels foi promovido a cordinador ofensivu dempués de que los Pats pasaren una temporada entera ensin reemplazar a Charlie Weis. Importantes xugadores como David Givens y Willie McGinests dexaron l'equipu pa dise a los [[Tennessee Titans]] y los [[Cleveland Browns]], respectivamenterespeutivamente. En [[marzu]], el ''kicker'' (espatexador) Adam Vinatieri dexó l'equipu pa xunise a los [[Indianapolis Colts]]. Los Patriots ficharon al ''receiver'' (receptor) Reche Caldwell, al ''cornerback'' (esquinero) Eric Warfield, al ''safety'' Tebucky Jones y al ''kicker'' (espatexador) Martin Gramática. L'equipu espera que Gramática pueda ponese en forma a tiempu y enllenar el vacíu dexáu por Vinatieri. Más tarde producióse la llegada del kicker Gostkowski y el receptor Jabar Gaffney.
 
Los años de la presidencia de Kraft traxeron un cambéu de 180 graos pa los aficionaos de los Patriots. Antes de la so llegada, los Patriots escasamente xugaben col Foxborough Stadium a la so máxima capacidá, cola única esceición de la bien esitosa temporada de 1986. L'asistencia foi particularmente baxa mientres el principiu de los [[años 1990]], por cuenta de una probe actuación y los rumores de reubicación de la franquicia en Saint Louis; el promediu d'asistencia a los xuegos como locales taba per debaxo del 60% de la capacidá máxima. Sicasí, l'ameyoramientu mientres la dómina de Parcells resultó nun remocicamientu de l'afición. Dende la temporada [[1996]], vendiéronse toles entraes pa cada unu de los partíos de los Patriots, tantu nel Foxborough Stadium como nel Gillette, incluyendo los de [[pretemporada]].
Llinia 145:
Los Patriots enfrentaron a los Seattle Seahawks nel Super Bowl XLIX venciendo a estos 28-24 nun bien mal xuegu que tuvieron a puntu de perder, pero una milagrosa intercepción de Malcom Butler dio-yos a los Patriots y a Tom Brady la so 4° superbowl.
Pa la temporada 2015, los Patriots tuvieron un gran entamu con un récord de 10-0, que terminó cola derrota en Denver 24-30. Los Patriots avanzaron a los play-offs, venciendo na ronda divisional a los Kansas City Chiefs 20-27, pero terminaron perdiendo la final de la AFC frente a los Denver Broncos 18-20.
La temporada 2016 empezó col resolvimientu del [[Defletegate]], pola cual sancionóse-yos y [[Tom Brady]] perdióse los 4 primeros partíos de la temporada, de los cualos ganaron 3. Acabaron la temporada con un balance de 14-2 siendo'l meyor equipu de la AFC y asegurándose la selmana de descansu. En playoffs ganaron los sos partíos claramente a [[Houston Texans]] y [[Pittsburgh Steelers]] por 34-16 y 36-17, respectivamenterespeutivamente, pa llegar al so novenu Superbowl y el séptimu de la era Belichick-Brady.
 
==== 2018 ====