Diferencies ente revisiones de «Vitamina E»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencies llingüístiques
Llinia 4:
En 1922, demostróse la esistencia de la vitamina Y. El investigadores [[Evans]] y [[Bishop]] toparon que los aguarones femes riquíen d'esti principiu na so dieta pa una preñez normal. Tamién la identificó como la "vitamina de la fertilidá".
 
Destaca [[Paul Karrer]], por cuenta de les sos investigaciones más notables nos [[carotenoides]] y les [[flavinas]]. Afayó que dalgunos d'ellos, como'l [[caroteno]] y la [[lactoflavina]], actúen como [[provitamina|provitamines]] [[vitamina A|A]] y [[vitamina B2|B2]], respectivamenterespeutivamente. En 1938 consiguió sintetizar el compuestu denomináu [[alfatocoferol]], que corrixe la esterilidá carencial de manera análoga a la vitamina Y.
 
== Fuentes de vitamina Y ==
Llinia 50:
 
El enranciamiento de lípidos insaturados consiste nuna serie complexa de reacciones. A la fin los radicales osixenaos dan llugar de la mesma a una serie de compuestos (aldehídos, ácidos y cetonas) que son los responsables de les característiques desagradables de los productos rancíos, como'l mal golor. Amás, inducen n'otres estructures (proteínes de membrana, por casu) alteraciones que comprometen gravemente la so función.
Los tocoferoles actúen rompiendo la cadena de reacciones, actuando de forma qu'ufierten un hidróxenu fácilmente sustraíble a los radicales osixenaos, torgando asina que sía sustraíu de los lípidos.
 
== Salú ==