Diferencies ente revisiones de «Capitán»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 67:
L'Exércitu de Guatemala noma un capitán segundu pa comandar unidaes d'escalón compañía. El grau de capitán ye conocíu como'l grau "románticu del exércitu". Esti términu derivar del modelu de pensamientu políticu de finales del sieglu XVIII: El romanticismu, que significaba'l realcuentru colos ideales. Esto ye, nel grau de capitán el militar lleva a la so máxima espresión l'exerciciu del so lideralgu tomando en cuenta'l grau de relación col so personal subalterno.
 
Esto ye por cuenta de que dexó de ser un comandante de pelotón (39 homes) y agora comanda tres pelotones de fusileros y un pelotón d'armes de sofitu col so respectivurespeutivu comandante, amás de la plana de la compañía. El capitán comandante de compañía puede llegar a construyir un espíritu d'unidá tal, que faiga sobresalir a la compañía del restu de les unidaes del batallón n'entrenamientu militar, presentación, moral militar, conducta, espíritu de combate y eficiencia.
 
El teniente, grau anterior al capitán, desenvuelve'l so lideralgu; el teniente coronel como comandante del batallón d'igual forma. Pero nengún home va llograr exercer una influencia tan grande y que va marcar la vida de los sos homes pa siempres, como lo fai'l capitán comandante de compañía. El capitán vela polos sos homes, alministra la unidá, entréna-yos, aprove equipu, vestuariu, calzáu, lleva los rexistros, guía a los comandantes del pelotón, empobina a los galonistas, ve'l so bienestar, ve la so alimentación, empón-yos al combate y traer de vuelta cola victoria.