Diferencies ente revisiones de «Cocaína»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 66:
N'abril de 1884, Freud escribe a la so prometida: ''"agora xuegu con un proyeutu". Lleó los informes norteamericanos y quedó impresionáu pol artículu de Aschenbrandt''. Poco tiempu dempués (el 30 d'abril) Freud inxer cocaína per primer vegada. En mayu Freud empieza a tratar con cocaína al so amigu Ernst von Fleischl-Marxow, adictu a la [[morfina]]. El 19 de xunu Freud escribe a la so prometida pa dici-y: "ayer noche terminé '[[Über Coca]]'", primer artículu de Freud sobre la cocaína. Esi mesmu añu Carl Koller, colega de Freud, prueba la cocaína nel güeyu de les xaronques y nel güeyu humanu, y afaya l'anestesia local. El 15 de setiembre Joseph Brettauer llee l'artículu de Koller nel que se describe l'anestesia local ante la Sociedá d'Oftalmoloxía de [[Heidelberg]]. N'ochobre Koller y Königstein presenten artículos sobre l'anestesia local ante la Sociedá de Medicina de [[Viena]]. Los meses de payares y avientu, Freud esperimenta en sí mesmu la cocaína.
 
N'avientu de 1884 publicar una versión resumida del artículu de Freud, col títulu de "On Coca" [Sobre la coca], nel ''St. Louis Medical and Surgical Journal''. el 6 del mesmu mes, Hall y William Halsted informen que la inyección de cocaína nun nerviu dexa bloquiada la tresmisión de les sensaciones, provocando asina una anestesia local. Yá en 31 de xineru de 1885, apaez l'artículu esperimental de Freud "[[Contribución a la conocencia de los efectos de la cocaína]]". Al mes siguiente publicar una reimpresión en separata del artículu de Freud "Über Coca", con dalgunes amiestes al respectiverespeutive de la primer versión. En marzu Freud da conferencies ante les sociedaes Fisiolóxico y Psiquiátrico. La conferencia publicará'l mes d'agostu. N'abril, Freud valora la cocaína de Parke. El 6 d'esi mesmu mes, Königstein opera al padre de Freud anestesiáu per mediu de la cocaína. Koller ye testigu presencial de la operación. Esi añu (1885) Fleischl, que toma cantidaes cada vez mayores de cocaína, sufre una psicosis tóxica con visión de "chinches de la cocaína" qu'avancen a rastres y Louis Lewin ataca les opiniones de Freud, qu'afirmara que la cocaína nun faía nengún dañu, y opónse al so usu pal tratamientu de los adictos a la morfina. A. Erlenmeyer súmase tamién a los ataques contra la cocaína, a la que califica de «el tercer azote de la humanidá». En xunetu, Freud publica «Notes sobre la enganía de cocaína y el mieu a la cocaína». Nesti testu da dellos pasos tras en relación cola so anterior actitú respectorespeuto al calter inofensivu de la cocaína.
 
Tres año más tarde (1888) publicar [[El signu de los cuatro]], de [[Arthur Conan Doyle]], onde'l so personaxe principal, [[Sherlock Holmes]], inyéctase cocaína per vía intravenosa. En 1895, Freud ye usuariu habitual de cocaína y suaña na inyección de Irma. Mientres ye usuariu, en 1889 publica n'alemán la so obra ''[[La interpretación de los suaños]]''.