Diferencies ente revisiones de «Eclís llunar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 4:
Un '''eclís llunar''' (del [[llatín]] ''eclipsis'' y esti del griegu ''Εκλείψεις'') ye un eventu [[Astronomía|astronómicu]] qu'asocede cuando la [[Tierra (planeta)|Tierra]] interponer ente'l [[Sol]] y la [[Lluna]], xenerando un conu de [[solombra]] qu'escurez a la lluna. Por que asoceda un [[eclís]], los trés cuerpos celestes, la Tierra, el Sol y la Lluna, tienen de tar esactamente alliniaos o mui cerca de talo, de cuenta que la Tierra bloquie los rayos solares que lleguen al satélite; por eso, los eclises llunares solo pueden asoceder na fase de [[lluna llena]].
 
Los eclises llunares clasificar en parciales (solo una parte de la Lluna ye despintada), totales (tola superficie llunar entra nel conu de solombra terrestre) y penumbrales (la Lluna entra nel conu de [[clarixa]] de la Tierra). La duración y el tipu d'eclís depende de la localización de la Lluna respectorespeuto de les sos [[Nodos de la órbita|nodos orbitales]].
 
A diferencia de los [[Eclís solar|eclises solares]], que pueden ser vistos solo dende una parte relativamente pequeña de la Tierra y duren unos pocos minutos, un eclís llunar pue ser vistu dende cualesquier parte de la Tierra na que sía de nueche y enllargar mientres delles hores.