Diferencies ente revisiones de «Jiang Zemin»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Preferencies llingüístiques
Llinia 38:
Consideróse-y el líder de la facción conocida como'l [[grupu de Shanghai]], qu'apoderó la política china tres la [[masacre de Tian'anmen]] el [[4 de xunu]] de [[1989]]. Tres los fechos tráxicos d'aquella fecha, l'entós líder máximu de China, [[Deng Xiaoping]], estremó del poder a aquellos que, al so xuiciu, nun supieren atayar les protestes dende'l principiu. Esto acabó cola carrera política de dirixentes como [[Zhao Ziyang]], hasta entós Primer Ministru, que pasaría'l restu de la so vida so arrestu domiciliariu, y reforzó a quien apostaren por acabar con durez coles protestes, como'l que se convertiría en nuevu Primer Ministru, [[Li Peng]]. La opinión más estendida ente los analistes políticos considera que Deng Xiaoping reconoció'l "ésitu" de Jiang Zemin en Shanghai, onde yera líder del Partíu y consiguió evitar que se produxeren protestes masives como les de Pequín pero nesta ocasión per parte de manifestantes de la disciplina de [[Falun Gong]]. Jiang Zemin entamó una brutal persecución ensin causes llegales contra'l movimientu Falun Gong incluyendo tortures y estracción forzada d'órganos según la encarcelación de prauticantes del movimientu dexando güérfanos a munchos neños. Esta supuesta capacidá de Jiang Zemin pa caltener el control del Partíu y l'estabilidá social sería la razón pola que Deng convirtió a Jiang Zemin nel so socesor.
 
[[Image:jiang zemin with wife bush with laura.jpg|thumb|left|Jiang Zemin con George Bush y les sos respectivesrespeutives esposes en [[Crawford (Texas)|Crawford]], [[Texas]] nel 2002]]
 
L'ascensu al poder de Jiang Zemin, a la solombra del líder máximu Deng, producir de manera casi inmediata a partir de xunu de 1989. Esi mesmu añu, Jiang convertir en Secretariu Xeneral del Partíu, y en [[1990]] foi nomáu Presidente de la Comisión Militar Central de la República Popular China, esto ye, xefe de les fuerces armaes.