Diferencies ente revisiones de «Párrafu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía
mSin resumen de edición
Llinia 5:
 
; Oración principal
: El párrafu ta constituyíu por una oración principal que puedepue ser estremada fácilmente, yá que enuncia la parte esencial de la cual dependen los demás. Ye posible dicir entós que la oración principal tien un sentíu esencial del párrafu. La oración principal pue apaecer nel testu de forma implícita o esplícita. Cuando la oración principal ta implícita, ésta nun apaez por escritu nel párrafu y ye necesariu deducila. Sicasí, la esplícita, sí atopamos escrita y podemos atopala de primeres, nel mediu o a la fin del párrafu.
; Oraciones secundaries
: Puen ser de dos tipos: de coordinación y subordinación. Son coordinaes aquelles que tán xuníes por aciu conxunciones y tien en sí mesmu un sentíu completu. Son subordinaes aquelles que solo adquieren sentíu en función d'otra.
Llinia 11:
: Consiste na referencia común de caúna de los sos partes, esto ye, que la oración principal como les secundaries referieren a un solu fechu. La coherencia ye la organización apropiada de les oraciones de tala forma que el conteníu del párrafu sía lóxicu, claro y entiéndase.
 
Na [[lliteratura]] de [[ficción]], el párrafu ye daqué más astractu y depende la so configuración de la técnica del escritor y de les carauterístiques de l'aición na narración. La ordenación de les distintes frases dientro del párrafu ye más llibre y lo más relevante, la frase con mayor pesu narrativu, pue apaecer al empiezu, nel mediu o a la fin.
 
== Tipos de párrafos ==