Diferencies ente revisiones de «Alain Prost»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"récord" +"récor"
Llinia 33:
En {{f1|1986}}, los Williams-Honda, comparativamente más potentes que los McLaren-TAG Porsche, yeren pilotaos por Nelson Piquet y Nigel Mansell, siendo serios aspirantes al títulu.
 
La definición, una de les más emocionantes de la historia, producir nel circuitu d'Adelaida, n'Australia. El gran favoritu yera Nigel Mansell, quien había consiguíu 5 victories y 70 puntos nesi añu, siguíalu Prost con 4 victories y 64 puntos y Nelson Piquet con 4 victories y con 63 puntos. Dempués de salir de la pole, Mansell dexó pasar casi ensin llucha a [[Ayrton Senna]] (Lotus-Renault), Piquet (Williams) y Keke Rosberg (McLaren) quien se retiraba de la Fórmula 1. Rápido'l finés tomó'l lideralgu de la carrera y llogró una ventaya considerable mientres Senna retrasar al quintu llugar con problemes mecánicos. Darréu Prost superó a Mansell y dio caza a Piquet. Na vuelta 23, frutu de la presión del francés, el brasileñu fixo un trompu que lo retrasó al cuartu llugar. Depués Prost sufrió una pinchada lenta y foi a boxes, quedando cuartu. Piquet empezó a averase a Mansell y superar. En tou momentu'l británicu, nun pilotando al so agresivu estilu, fixo una carrera conservadora a sabiendes de qu'asina, matemáticamente yera campeón. A 18 xiros del final, casi darréu dempués de que Rosberg, que lideraba cómodamente la competición, abandonara por una pinchada, y depués de dexar pasar a Prost y quedar nuevamente terceru, el Williams-Honda de [[Nigel Mansell|Mansell]] sufrió un espectacular arreventón de la rueda trasera esquierda a máxima velocidá na recta más llarga del circuitu, col metal de la rueda tocando'l suelu y xenerando una agua de chispes. El británicu lluchó hasta llograr detener el vehículu de manera segura, torgáu de siguir. Piquet, que colaba primero (posición que-y diera'l campeonatu), ante los socesivos arreventones recibió la orde de dir a boxes a camudar neumáticos. Prost tomó entós la delantrera y ganó la carrera (la so quinta na temporada) y el campeonatu magar los intentos de Piquet, quien se quedó col récordrécor de vuelta. El francés tamién tuvo mui cerca de retirase; el so vehículu quedar ensin combustible segundos dempués de ver la bandera a cuadros.<ref>{{cita publicación|url=http://hemeroteca-paginas.mundodeportivo.com/EMD01/HEM/1986/10/27/MD19861027-032.pdf|títulu=Prost: "Autre fois"|publicación=[[Mundo Deportivo]]|fecha=27 d'ochobre de 1986|páxina=32|formatu=PDF}}</ref>
 
McLaren en 1987 taba definitivamente per debaxo de [[Williams F1|Williams]] y los sos poderosos motores [[Honda]]. Prost consigue 3 victories y 46 puntos a 27 del campeón Nelson Piquet.