Diferencies ente revisiones de «Les Reines d'Amarna»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
m Iguo testu: -"sanguíneu" +"sanguineu"
Llinia 11:
Tiya yera proveniente probablemente de la ciudá de [[Ajmin]] (Akhmin), onde'l so padre yera'l principal Profeta del dios local [[Min]] (de la fecundidá) y Superintendente del ganáu del templu. Esta foi la postrera de les posiciones oficiales ocupaes pol padre de la futura reina, una vegada que se retiró de les sos principales responsabilidaes como Comandante de Carros y Señor de los caballos, posiciones qu'exerció mientres el reináu del rei [[Tutmosis IV]] (padre de [[Amenofis III]] y güelu de Ajenatón).
 
[[Yuya]] de xuru yera una persona bien allegada a la redolada real, con bastante influencia na corte, de tala forma que tuvo un importante casoriu con una dama de la corte [[Tuyu]], quien yera Superintendenta de la [[Casa Jeneret]] de [[Min]] na ciudá de Ajmin y del dios [[Amón (mitoloxía)|Amón]] en [[Tebas (Exiptu)|Tebas]], tal qu'ella ocupaba una alta posición na xerarquía del cultu de la reina [[Ahmose-Nefertari]] con dalgún grau de parentescu sanguíneusanguineu con aquella reina d'empiezos de la dinastía. Poro, Tiya, portaba yá un altu llinaxe, y nella taba'l destín designáu d'un casoriu col faraón Amenofis III.
 
Nos [[escarabeo]]s conmemorativos del reináu de Amenofis III, los padres de la reina Tiya son referíos de volao pol so nome, ensin portar títulu real, siendo esti niciu la que sofitó la hipótesis d'un orixe humilde per parte de Tiya, y el so casoriu col faraón Amenofis III hipotéticamente debíase más a una relación frutu del amor qu'a un fin sociu-políticu determináu.