Diferencies ente revisiones de «Jane Seymour»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
Llinia 1:
{{Persona}}
'''Jane Seymour''' (c. 1508 - 24 d'ochobre de 1537) foi reina d'Inglaterra ente 1536 y 1537 como la tercer esposa del rei [[Enrique VIII d'Inglaterra|Enrique VIII d'Inglaterra.]]. Asocedió a Ana Bolena como consorte tres la execución d'esta postrera en mayu de 1536.
 
Madre del futuru rei [[Eduardu VI d'Inglaterra|Eduardo VI]], Seymour finó d'entueyos postnatales #doce díes dempués de la nacencia del so únicu fíu, y foi la única de les esposes d'Enrique en recibir un funeral apropiáu al so cargu y rangu, y la so única consorte en ser soterrada al so llau na Capiya de San Jorge del [[Castiellu de Windsor]].
Llinia 17:
El gran problema de la reina Ana yera la imposibilidá aparente de poder otorgar un herederu varón a Enrique, mesmu problema que yá tuviera l'antigua reina Catalina. El 19 de mayu de 1536, acusada d'un adulteriu qu'anguaño se presume falsu, Ana foi executada por #traición. A otru día, Enrique #comprometer con Juana.
 
La boda #realizar nel Palaciu de Whitehall en [[Londres]] el 30 de mayu de 1536, celebrada pol obispu de Winchester Stephen Gardiner.<ref name="weir44">Weir, 2007, p. 44.</ref> Como regalu de bodes, el rei otorgódio-y la concesión de 104 señoríos en cuatro condaos, según un gran númberu de montes y zones de caza, suficientes pa caltenela mientres el so matrimoniu. El 4 de xunu foi proclamada como reina. La bien espublizada simpatía de Juana pola difunta reina Catalina y la so fía María, demostró #el so compasión y #convertir nuna figura popular ente'l pueblu y la [[María I d'Inglaterra|mayoría]] de los cortesanos.<ref>Weir, 2007, p. 340.</ref> Nunca foi coronada por cuenta de la peste que, daquella, afaraba Londres, onde la so coronación diba tener llugar. Pue que Enrique amosárase ronciegu a que se coronara a Juana primero que ella cumpliera col so deber como consorte real de da-y un fíu y herederu varón.<ref name="wagner1000">Wagner, 2012, p. 1000.</ref>
 
Como reina, dicíase que Juana yera estricta y formal, y fixo tou lo que tuvo al so algame pa estremase de la so predecesora. Les sos amistaes yeren namái femenines. La vibrante corte de la reina Ana, colos sos arrogantes entretenimientos, allegría y extravangancias, foi reemplazada por una estricta aplicación del decoro, casi de forma opresiva. Prohibió la moda francesa, introducida na corte por Ana: suprimió les mangues exageradamente llargues y la cofia francesa ente les sos dames, volviendo al tradicional tocáu Gable. Políticamente, Juana paez ser conservadora. La so única participación informada n'asuntos nacionales, en 1536, foi cuando pidió perdón a los participantes na Pelegrinación de Gracia, lo que foi refugáu por Enrique, quien-y recordó'l destín que tuvo la so predecesora cuando se ''metió nos sos asuntos''".<ref name="PBShandbook">{{cite web|url=https://www.pbs.org/wnet/sixwives/meet/js_handbook_king.html|title=The Six Wives of Henry VIII: Jane Seymour|publisher=PBS|accessdate=22 d'ochobre de 2010}}</ref>