Diferencies ente revisiones de «Betty Ford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
Llinia 5:
Mientres los años del so home nel cargu, caltuvo un gran índiz d'aprobación a pesar de la oposición de dellos conservadores [[Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos|republicanos]], quien oxetaben los sos puntos de vista más moderaos y lliberales en problemes sociales. Betty foi reconocida por crear conciencia avera del [[cáncer de mama]] cola so [[mastectomía]] en 1974 y foi una defensora apasionao y activista pola '''Enmienda d'Igualdá de Derechos (EID)'''. La so postura a favor del [[albuertu]] y el so lideralgu nel [[Feminismu|movimientu feminista]] ganó-y fama de ser una de les más franques primeres dames de la hestoria, virtiendo la so opinión en cada asuntu peliagudo, dende'l [[feminismu]] hasta'l sexu, pasando poles drogues.
 
Al terminar los sos años na [[Casa Blanca]], siguió faciendo presión pola EID y permaneció activa nel [[feminismu|movimientu feminista]]. Foi fundadora y primer Presidenta del Conseyu de Direición del [[Betty Ford Center]], que se dedica a ayudar a aquellos que carecen d'adicción o abusu de sustances. Foi-y otorgadadada la [[Medaya d'oru del congresu de los Estaos Xuníos]].
 
== Infancia, familia y educación ==
Llinia 63:
=== Les Artes ===
 
Betty foi una defensora de les artes mientres sirvió como [[Primer Dama]] y tuvo arreyada na decisión d'otorgada-y a [[Martha Graham]] la [[Medaya Presidencial de la Llibertá]] en 1976.
 
=== Reconociendo la derrota en 1976 ===