Diferencies ente revisiones de «Cancún»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
Llinia 95:
 
; Franxa Ejidal
: Zona d'asentamientos distribuyíos de forma irregular en partir norte de la ciudá, nes llendes municipales de d'[[Islla Mujer (conceyu)|Islla Mujer]]. Conformar terrenes irregulares ocupaos pela parte más [[probeza|probe]] de la [[población]], na so mayoría inmigrantes d'otros estaos de la [[Méxicu|república]]. Anguaño delles zones de la franxa ejidal tán regularizándose adulces con ayuda del gobiernu, anque debíu a la crecedera de Cancún, cada vez s'aumentar el tamañu de la zona ejidal.
 
; [[Alfredo V. Bonfil (Quintana Roo)|Alfredo V. Bonfil]]
Llinia 319:
Esta visita asocedió mientres la dómina de la primer separación de la [[República de Yucatán]], pela nueche los espedicionarios fueron atacaos por ensames de [[mosquitu]]s, motivu pol cual fondiaron la embarcación a dalguna distancia de la mariña pa poder dormir.
 
Alice y [[Augustus -y Plongeon]] visiten la islla en 1877 y 1878 y menten la esistencia d'un sitiu al que llamen Ciudá Nizucte nel estremu sur, posiblemente ellos refiérense al actual sitiu de d'[[El Rei (sitiu arqueolóxicu)|El Rei]], pos pela redolada de [[Punta Nizuc]], hasta'l momentu nun se toparon muertes de dalgún asentamientu prehispánicu. Dempués, en 1895 el [[estauxunidense]] William H. Holmes llega a la islla cola espedición Allison V. Armour y menta ensin alcontrar, la esistencia de numberosos edificios d'idéntica apariencia a los qu'hai n'islles vecines y nel continente, probablemente identificando los mesmos sitios: [[El Meco]], Yamil Lu'um y El Rei.
 
=== La encomienda: atopar el paraísu (década de los 60) ===
Llinia 890:
 
Allugaos na ciudá y anguaño por terminar dellos proyeutos.
Recibir avisu de qu'un xulgáu de Distritu llevantó la suspensión provisional otorgáudau a un grupu de ciudadanos contra los trabayos de desmonte.
Acordies con el boletín, destacóse que'l fondu Nacional de Fomentu al Turismu (fonatur), llogró en 2005 de la Direición Xeneral d'impautu y riesgu Ambiental (Dgira) la secretaria de mediu ambiente y recursos naturales (Semarnat), La manifestación d'impautu ambiental (MIA), que ta vixente y déxa-y realizar trabayos en dicha área.