Diferencies ente revisiones de «Martin Scorsese»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
Llinia 5:
Les obres de Scorsese enceten principalmente les temes de la vida [[italo-estauxunidense]] y los conceutos de culpa y redención de la Ilesia católica, según la corrupción y la violencia reinal na sociedá estauxunidense. Gústa-y enforma la [[música]], mundu al que dedicó dalguna de les sos películes (''[[Non Direction Home]]'' sobre [[Bob Dylan]] , ''[[Shine a Light (película)|Shine a Light]]'' sobre los [[Rolling Stones]] y ''[[George Harrison: Living in the Material World]]'' avera del ex miembru de [[The Beatles]]). Scorsese ye llargamente consideráu como unu de los direutores más influyentes de la so xeneración.
 
Ganó un premiu MFA pola so obra como direutor de cine otorgáudau pola prestixosa Escuela de Cine de la [[Universidá de Nueva York]]. Tres múltiples nominaciones a lo llargo de la so carrera, ganó finalmente'l [[Óscar a la meyor direición|Óscar al meyor direutor]] pola so película ''[[Los infiltrados]]'', que tamién ganó'l [[Óscar a la meyor película]] na [[Premiu Óscar de 2006|79.ª edición de los Premios de l'Academia]] celebraos en 2007. L'Óscar foi-y apurríu por [[Francis Ford Coppola]], [[George Lucas]] y [[Steven Spielberg]], quien son bonos amigos sos. De la mesma, el 17 de xineru del añu 2010 otorgóse-y el [[Premiu Cecil B. DeMille|premiu honoríficu Cecil B. DeMille]] na entrega de los [[Globos d'Oru]] pol so "sobresaliente contribución al campu del entretenimientu".<ref>{{cita web |url= http://www.goldenglobes.org/news/id/146 |títulu= HFPA - News}}</ref>
 
Scorsese ye presidente de [[The Filme Foundation]], una fundación ensin fines d'arriquecimientu dedicada a la preservación del material fílmico en deterioru.