Diferencies ente revisiones de «Crema de lleche»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"contien" +"contién"
m correiciones
Llinia 9:
Esta película dixebrar por aciu un procesu de [[centrifugado]], y se envasa por separáu pal so usu en gastronomía. D'alcuerdu a la proporción de grasa que contién, estrémense delles clases de crema; les más llixeres emplegar pa entemecer col [[café (bébora)|café]] o na confección de sopes y mueyos. Les más trupes, qu'algamen hasta un 55% de conteníu graso, utilizar pa ellaborar [[#Crema batida|crema batida]] o [[#Crema Chantilly|chantilly]] (productu de batela hasta atrapar burbuyes d'aire nella), utilizada pa decoración en [[repostería]]. Amás, la crema desaxeradamente grasa puede batese pa ellaborar [[mantequilla]], que consiste básicamente na grasa láctea aisllada.
 
La crema de lleche suel emplegase principalmente na fabricación de [[xeláu|xeláos]]s.
 
Tamién ye posible comercializala añedir sal, de cuenta que pueda utilizase de forma análoga a la [[mantequilla]] (esto fai principalmente en países como Venezuela, onde se consume con [[arepa]]s).
Llinia 28:
 
 
La crema de Chantilly suel ser la utilizada pa xelaos y repostería, ente que la crema batida, al ser menos duce, tamién suel amestase a los [[cappuccino]]s, [[batíu|batíos]]s o [[café irlandés]], ente otros.
 
N'España y en munchos países d'América Llatina, denominar nata a una especie de membrana que se forma na lleche cuando se calecer hasta ferver. Esti significáu de la palabra va perdiéndose, una y bones la lleche comercialízase esterilizada, y por tantu non precisa ser fervida. Producir por aglomeración de lactoalbúmina (una proteína propio de la lleche), que se desnaturaliza col calor.