Diferencies ente revisiones de «Ciclismu de monte»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"récord" +"récor"
Llinia 29:
 
=== Descensu ===
El descensu (''Downhill'', códigu DH) ye una especialidá proveniente del campu al traviés pa 4 (''Four cross''). Percorríu cuesta abaxo con saltos y torgues tantu naturales como artificiales de dificultá técnica media o alta nel qu'el corredores lluchen contra'l [[cronómetru]] de manera individual, efectuándose'l remonte per medios mecánicos (telesillas o camiones). En descensu rexistráronse dellos tipos de [[récordsrécores de velocidá en bicicleta]].
 
Les bicicletes lleven suspensiones delantera con 200 mm y traseres dende 200 mm a 267 mm de percorríu, esto dexa una meyor absorción d'impactos a la d'enfrentase a un oxetu natural o artificial como lo son los saltos, según frenos de discu de 203 mm tamién, lo que dexa una mayor eficacia de frenáu. Les cubiertes de les ruedes son más grueses (de normal de 2,35 a 2.5 pulgaes) p'asegurar el máximu agarre, y el manillar más anchu (ente 760 y 810 mm) pa un mayor control de la bicicleta. Amás d'esto, la mayoría son n'aleaciones de titaniu, carbonu y aluminiu.
Llinia 47:
Tratar d'una competición de descensu xeneralmente de más de 10 km. Suélense emplegar bicicletes de doble suspensión; sicasí estes son más llixeres, por cuenta de la importancia que cobra'l pedaléu. Estremar de les de descensu porque tolos participantes salen coles mesmes como nuna estampida.
 
N'[[España]] lleva faciéndose l'ábanu «Big Ride Mazaneda».<ref>[https://web.archive.org/web/20140815105448/http://www.bigridechampionship.com/ www.bigridechampionship.com]</ref> Tratar d'un circuitu qu'algama los 1000 metros de desnivel con un llargor d'ente 15 y 18 km que traviesa pistes forestales, caminos de cantares rodaos, regatos... faciendo d'esta una prueba ábanu de d'[[Ciclismu de monte#All-Mountain y Enduro|enduro]].
 
==== Campu al traviés pa 4 (''Four Cross (4X)'') ====