Diferencies ente revisiones de «Cometa Hale-Bopp»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"récord" +"récor"
Llinia 82:
 
== La cometa aparra ==
En pasando pola so perihelio, la cometa mover escontra l'hemisferiu sur celeste, y pa muncha xente, l'espectáculu terminara. La cometa yera muncho menos impresionante pa'l observadores del [[hemisferiu sur]] de lo que lo fuera nel hemisferiu norte, pero ellí pudieron ver cómo la cometa sumía gradualmente de vista mientres el branu y seronda de 1997. Les últimes observaciones realizaes a güeyu fueron descrites n'avientu de 1997, lo que significa que la cometa permaneció visible ensin ayuda de preseos mientres 569 díes, cerca de 18 meses y mediu. El récordrécor anterior tener el [[Gran Cometa de 1811]], que permaneció visible mientres casi 9 meses.
 
A midida que la cometa aparraba siguía apagándose siguía siendo xixiláu polos astrónomos. En [[xineru de 2005]] la cometa taba más allá de la órbita de d'[[Urano (planeta)|Urano]], a una distancia de la Tierra d'aprosimao 21 [[Unidá astronómica|UA]], pero siguía siendo observable emplegando grandes telescopios. Observaciones d'esi añu afayaron qu'inda amuesa una cola estremable.
 
Los astrónomos esperen que la cometa permaneza observable por aciu grandes telescopios hasta, seique, l'añu [[2020]], momentu nel que se va atopar en magnitú 30. Llegáu esti puntu va ser bien difícil estremalo del gran númberu de galaxes alloñaes que tienen un rellumu similar.
Llinia 126:
 
== El legáu del Hale-Bopp ==
Para casi tol que lo vio, l'Hale-Bopp yera cenciellamente una guapa y espectacular visión nos cielos al atapecer. El llargu periodu nel que permaneció visible y la gran cobertoria mediática de la que foi oxetu probablemente convertir nel cometa más reparáu de la hestoria, teniendo más impautu ente'l públicu polo xeneral qu'el que tuvo'l regresu del [[Cometa Halley|1P/Halley]] en [[1986]], y ensin dulda foi vistu por más persones de les que guardaron cualesquier de les apaiciones anteriores de la cometa Halley. Foi una cometa que batió récordsrécores: el más alloñáu del sol descubiertu hasta entós, col nucleu más grande conocíu, y pudo ser reparáu a güeyu mientres el doble de tiempu que la cometa qu'enantes ostentaba esti récordrécor. Tuvo tamién un rellumu cimeru a la magnitú 0 mientres ocho semana, más tiempu que cualesquier otru cometa nos últimos mil años.
 
== Bibliografía ==