Diferencies ente revisiones de «Monte Denali»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"récord" +"récor"
Llinia 27:
En xunu de [[2002]], asitióse una [[estación meteorolóxica]] al nivel de los 5800 metros d'altitú. Esta estación meteorolóxica foi diseñada pa tresmitir datos en tiempu real, pal so usu pol públicu na esguilada y la comunidá científica.
 
La estación meteorolóxica rexistró una temperatura de -59,7 °C el 1 d'avientu de 2003. El día anterior, el 30 de payares de 2003, una temperatura de -59,1 °C que, combináu con vientu a una velocidá de 29,6 km/h, produció una [[sensación térmica]] récordrécor nel [[continente norteamericanu]] de -83,4 °C.
 
Inclusive en xunetu, esta estación meteorolóxica rexistró temperatures d'hasta -30,5 °C.
Llinia 41:
Más tarde, otru home decidió intentalo. El so nome yera [[Hudson Stuck]], misioneru d'unos cincuenta años. En compañía del so equipu (Hudson Stuck, Harry Karstens, Walter Harper y Robert Tatum) tomaron la mesma ruta norte que siguieron Brown y Parker. Tres delles selmanes d'ascensión pela ruta estrozada pol terremotu, el 7 de xunu de [[1913]] partieron camín del cume. En pasando pol puntu onde se quedaron Brown y Parker, nun tardaron n'algamar. Nella nun atoparon nengún mástil de madera, pero fixeron un gran afayu: diéronse cuenta de que'l monte tenía un segundu picu asitiáu más al sur, más baxu. En contemplándolo en tientes colos prismáticos, diéronse cuenta de que, efectivamente, había un estil claváu na nieve. Pasaron 19 años hasta qu'otru grupu d'alpinistes, ente los que s'atopaba'l principal responsable del parque Denali, intentar.
 
En xunu de 2014, el montañeru español [[Kilian Jornet i Burgada|Killian Jornet]] llogró establecer el récordrécor d'ascensu y descensu del Denali pela ruta West Buttress, asitiándolo en 11h y 46 minutos. Facer con una combinación de tramos con crampones y tramos con esquís.<ref>{{cita web|título=Kilian Jornet pulveriza'l récordrécor del Denali (McKinley)|url=http://desnivel.com/alpinismu/kilian-jornet-pulveriza-el-record-del-denali-mckinley|obra=Desnivel.com|idioma=es|fecha=13 de xunetu de 2014|fechaacceso=5 de xunetu de 2017}}</ref>
 
== Referencies ==