Diferencies ente revisiones de «Justus von Liebig»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m correiciones
Llinia 10:
En 1824 foi nomáu profesor de la [[Universidá de Giessen]]. Recibió la [[Medaya Copley]] en 1840 y el títulu de barón en 1845. Tamién enseñó na [[Universidá de Múnich]] dende 1852 hasta 1873. En 1865 fundó la Compañía Liebig d'Estractu de Carne, aplicando un procedimientu de la so invención pa preparar estractos cárnicos.
 
Liebig ameyoró l'analís orgánicu y afayó que les plantes alimenten gracies al [[nitróxenu]] y al [[dióxidu de carbonu]] del aire (cola contribución de [[microbiu|microbios]]s que realicen les conversiones a compuestos del nitróxenu) y de los minerales del suelu. Unu de los sos llogros más renombraos foi la invención del [[fertilizante]] a base de nitróxenu (descritu na so publicación de 1840, ''Química orgánica y la so aplicación a l'agricultura y a la fisioloxía''). Tamién formuló la [[Llei del Mínimu]], qu'indica que'l desenvolvimientu d'una planta vese llindáu pol mineral esencial relativamente más escasu, visualizada como'l ''barril de Liebig''. Esti conceutu ye una versión cualitativa de los principios utilizaos pa determinar l'aplicación de fertilizantes na agricultura moderna.
 
Foi unu de los primeros químicos en dar una organización moderna a la so [[llaboratoriu]]. Col nome de [[condensador Liebig]] conocer al dispositivu de condensación del vapor que diseñó pal so trabayu. Coles mesmes llevó a cabo investigaciones importantes sobre l'ácidu úrico y l'aceite d'almendres amargoses en collaboración col químicu alemán [[Friedrich Woehler]].