Diferencies ente revisiones de «Manuel L. Quezón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
m correiciones
Llinia 46:
En [[1935]] Manuel Quezón trunfó nes primeres [[Eleiciones presidenciales de Filipines de 1935|eleiciones presidenciales nacionales]] tres la independencia, superando a [[Emilio Aguilandu]] y al obispu [[Gregorio Aglipay]]. Anque los términos orixinales establecíen un mandatu de seis años ensin posibilidá de reelección, la [[Constitución de Filipines|Constitución]] foi modificada pa dexa-y enllargar us mandatu, y en [[1941]] foi reelecto.
 
Nun actu de notable humanidá, Quezón, en cooperación col altu comisariu [[Paul V. McNutt]] de los Estaos Xuníos, facilitó la entrada nes Filipines de los refuxaos [[xudíu|xudíos]]s que fuxíen de los réximes [[fascismu|fascistes]] d'Europa, y promovio un proyeutu pa establecer a los refuxaos en [[Mindanao]].
 
Tres la invasión [[Xapón|xaponesa]] a les Filipines mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], Quezón fuxó a los Estaos Xuníos. Ellí sirvió como miembru del [[Conseyu de la Guerra del Pacíficu]], en calter del cual robló la declaración de guerra de [[Naciones Xuníes]] contra'l [[Exa Roma-Berlín-Tokio]]; nel esiliu escribió la so autobiografía, titulada ''La Bona Llucha'' ([[1946]]).