Diferencies ente revisiones de «Subcultura»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"culturalismo" +"culturalismu"
m correiciones
Llinia 9:
== Característiques ==
 
Una cultura ye frecuentemente acomuñada a persones de toles edaes y clases sociales que tienen preferencies comunes nel entretenimientu, nel significáu de ciertos [[símbolu|símbolos]]s utilizaos y nel usu de los medios sociales de comunicación, conducta, idiosincrasia y del [[Llingua natural|llinguaxe]] ente otres non tan vultables. Nesi sentíu dizse tamién que les [[Corporación|corporaciones]], les [[secta]]s, y munchos otros grupos o segmentos de la sociedá, con distintes y numberosos componentes de la cultura simbólica o non material pueden ser reparaos y estudiaos como ''subculturas''. Dalgunes de les ''subculturas'' son a cencielles grupos d'adolescentes con gustos comunes, como por casu los ''[[emo]]''. Nos últimos años consideróse como una adopción de personalidad pero nun ta dafechu comprobáu. Ye necesariu reparar qu'el [[interaccionismo simbólicu]] ye fundamental nuna subcultura.
 
Acordies con [[Teoría|teóricos]] importantes qu'estudiaron les subculturas como [[Dick Hebdige]], los miembros d'una subcultura van señalar de cutiu la so pertenencia a la mesma por aciu un usu distintivu de ropa y estilu. Poro, l'estudiu d'una subcultura consiste con frecuencia nel estudiu del simbolismu acomuñáu a la [[Moda#Moda un estilu de vida|ropa]], la [[música]] y otru costumes de los sos miembros, y tamién de les formes nes qu'estos mesmos [[símbolu|símbolos]]s son interpretaos por miembros de la cultura dominante. Si la subcultura caracterizar por una oposición sistemática a la cultura dominante, entós puede ser descrita como una [[contracultura]].
 
En delles subculturas{{cuálos}} esisten [[ritu de iniciación|elementos de iniciación]] a los sos adeptos, ye dicir un ritual qu'acentúa la introducción del empecipiáu a la nueva comunidá. Por casu, los tatuaxes.{{cr}}