Diferencies ente revisiones de «Cimentación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
[[Image:San Marco.jpg|thumb|[[Venecia]] ye quiciabes unu de los exemplos más notables de la cimentación per mediu de pilotes de madera.]]
 
Denominar '''cimentación''' al conxuntu d'[[elementu estructural|elementos estructurales]] d'una edificación que la so misión ye tresmitir les sos cargues o elementos sofitaos nella al [[Suelu (inxeniería)|suelu]], distribuyéndoles de forma que nun superen la so presión almitible nin produzan cargues zonales. Por cuenta de que la resistencia del suelu ye, xeneralmente, menor que la de los [[pilastra]]es o murios que soporta, la área de contactucontautu ente'l suelu y la cimentación tien de ser proporcionalmente más grande que los elementos soportaos, sacante en suelos predresos bien coherentes.
 
La cimentación ye importante porque ye'l grupu d'elementos que soporten a la superestructura. La estabilidá d'una edificación depende en gran midida del tipu de terrenal sobre'l que s'asitia.
Llinia 49:
La técnica del formigón ciclópeo consiste en llanzar les piedres dende'l puntu más altu de la cabiana sobre'l formigón en masa, que se va depositar nel cimientu.
Precuros:
*Tratar que les piedres nun tean en contactucontautu cola paré de la cabiana.
*Que les piedres nun queden atropaes.
*Alternar en capes el formigón y les piedres.