Diferencies ente revisiones de «Equitación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 48:
 
'''Pasos principales'''. Les acciones denominaes genéricamente pasos pueden clasificase de la siguiente manera:
:''El pasu puramente dichu''. Nél, los movimientos de les estremidaes del caballu asoceden unos a otros, a un ritmu de cuatro tiempos, polo que trés d'elles siempres tienen de tar en contactucontautu nel suelu. Esisten cuatro tipos: ''ordinariu'', pasu recoyíu y alto, col que s'avanza pocu ; ''mediu'', similar al anterior pero con pasos daqué más llargos y menos elevaos ; ''llargu'', col que se dan grandes reblagos pa cubrir el máximu de terrén posible ; y ''llibre'', que ye más relaxáu y col que se dexa una total llibertá de la cabeza y el pescuezu del caballu.
:''El trote.'' Ye un pasu de dos tiempos nel que s'entrepolen los sofitos en diagonal, dixebraos por un momentu de suspensión. Tou trabayu con trote realizar colos caballeros sentaos. Los tipos más comunes son: ''curtiu'' o ''recoyíu'', ''de trabayu mediu'' y ''llargu''.
:''El galopie''. Ye un pasu de tres tiempos, siguíu d'un tiempu de suspensión con toles estremidaes del caballu nel aire. Los principales tipos son: ''curtiu'', ''de trabayu mediu'' y ''llargu''.