Diferencies ente revisiones de «Exércitu de Prusia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 178:
Foi Moltke y el so conceutu d'exércitos separaos nel qu'empezamos a ver el surdimientu de la doctrina alemana moderna. El sistema d'unidaes en movimientu por separáu y que se concentra como un exércitu antes d'una batalla dio llugar a suministru más eficiente y menor vulnerabilidá a la potencia de fueu moderno. P'habilitar un esitosu ataque de flanqueo, afirmó que la concentración namái podía tener llugar dempués del empiezu d'una batalla. Este foi un desenvolvimientu del conceutu de Scharnhorst “Colar separaos, combatir xuntos”.
 
La tesis principal de Moltke foi que les estratexes militares tenía que ser entendida como un sistema d'opciones, yá que namái l'entamu d'una operación militar yera planificable. Como resultáu d'ello, considérase la principal xera de los líderes militares consiste na estensa preparación de toos les resultaos posibles. La so tesis puede resumise en dos estaos, unu famosu y unu menos polo que, traducíu como: Nengún plan d'operaciones estender con certidume más allá del primer alcuentru cola fuerza principal del enemigu (nengún plan sobrevive al contactucontautu col enemigu) y l'Estratexa ye un sistema d'espedientes .
 
Sicasí, como puede trate nes descripciones de la so planificación pa la guerra con Austria y la guerra con Francia, que la so planificación pa la guerra yera bien detallada y tuvo en cuenta los miles de variables. Ye un error pensar que Moltke pensó que los planes de guerra yeren de nenguna utilidá (qu'una simple llectura de "Nun hai un plan de batalla que sobrevive al contactucontautu col enemigu" paeciera indicar).
 
Moltke anició l'usu de los colores azules de les fuerces amigues y colloráu pa les fuerces contraries na estratexa o xuegos de guerra . D'ende'l términu fueu azul n'azul en situaciones de fueu amigo.