Diferencies ente revisiones de «Galenu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"erru" +"error"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 15:
Dizse qu'el so padre inclinó-y escontra los estudios de médicu en suañando una nueche con [[Asclepio]], dios de la medicina, que-y predixo'l destín del so fíu.
 
Asina, a los venti años Galeno convertir en ''therapeutes'' (''discípulu'' o ''sociu'') del dios Asclepio nel [[Asclepeion]] de Pérgamo mientres cuatro años, onde empecipiaría los sos estudios de medicina. Dempués abandonaría'l templu pa dir estudiar a [[Izmir|Esmirna]] y a [[Corinto]]. Nestos primeros años toma contactucontautu cola obra del célebre médicu [[Hipócrates]] de [[Cos]], que sería'l so principal referente a lo llargo de la so carrera.
 
Galeno terminaría la so carrera en [[Alexandría]], Exiptu, l'antigua capital de los Tolomeos y principal centru cultural del Mediterraneu. Galeno aprendería equí la importancia de los estudios anatómicu y fisiolóxicu pa la medicina, diseccionaría cadabres y entraría en contactucontautu cola obra d'importantes anatomistas como [[Herófilu]] y [[Erasístrato]].
 
Tornó a [[Pérgamo]], en [[157]], al enterase de la muerte del so padre, que-y mandó una gran fortuna. Ellí trabayó como médicu na escuela de [[gladiador]]es mientres trés o cuatro años. Nesti periodu adquier esperiencia nel tratamientu de los golpes y feríes. Años más tarde falaría de les feríes como les "ventanes nel cuerpu".