Diferencies ente revisiones de «Mantis religiosa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 58:
Na dómina d'apareamientu la fema segrega feromones, colo qu'atrai al machu, y ye l'únicu momentu nel que los machos y femes axúntense. Durante esti periodu les femes vuélvense bien agresives y, n'ocasiones, acaben por comese al so compañeru durante o dempués del apareamientu, empezando pela cabeza, y evitando estropiar les zones del sistema nerviosu encargaes de la reproducción. Esti comportamientu ta bastante mitificado, yá que, magar se da con frecuencia en cautiverio, ye raru en llibertá. La cópula dura unes dos hores.
 
Nel apareamientu, en primer llugar el machu arrodia a la fema hasta saltar al so envés y poner en contactucontautu les sos antenes coles de la fema. De siguío, el machu pon en contactucontautu les sos estructures xenitales coles de la fema y deposita el espermatóforu nel interior de la fema.
 
La puesta de los güevos faise na seronda y los güevos eclosionen en primavera. Pon los sos güevos en montoninos esplumosos (ootequs), qu'arreya a les ramines. La espluma endurezse puestu y protexe los güevos hasta que s'abran. Cada sacu pue allugar ente 200 y 300 güevos, pero namái unos pocos sobreviven yá qu'ente ellos impera'l canibalismu xuvenil, perecen los que tarden n'escapar de los sos hermanos, menguando la tasa de supervivencia.