Diferencies ente revisiones de «Theravada»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 92:
Mientres el reináu de Asoka unvióse un misioneru a [[Suvannabhumi]], d'onde se considera que nacieron dos monxos, [[Soña]] y [[Uttara]]. Les opiniones escolástiques difieren sobre la localización precisa, pero créese que taba en dalgún llugar na área ente les actuales baxa [[Birmania]], [[Tailandia]], [[Laos]], [[Camboya]] y la península [[Malasia|malaya]].
 
Los [[etnia mon|mon]] fueron unu de los primeres habitantes de la baxa Birmana y créese que son theravadas dende'l sieglu III a. C. Unos descubrimientos arqueolóxicos demostraron que los mon tuvieron contactucontautu cercanu cola India meridional y Sri Lanka. Los birmanos adoptaron la relixón y escritura de los mon (usada ellí como trescripción palí) cuando conquistaron Thaton, el reinu mon en 1057. Según lleendes locales, ésta yera la área de Suvarnabhumi visitada polos misioneros cortesanos de Asoka. Los mon fueron tamién de los primeres n'habitar Tailandia. El tailandeses adoptaron la relixón de los mon al conquistar [[Hariphunchai]], el reinu mon en 1292.
 
Sicasí, magar el so ésitu n'Asia meridional, el budismu theravada nunca enraigonó en China, sacante en delles árees fronterices colos países theravadas.