Diferencies ente revisiones de «Jacinto de Castro»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Correición de nomes propios
Llinia 1:
{{persona}}
 
'''Xacintu del Rosariu de Castru''' {{nym}} foi un [[abogáu]] y [[políticu]] dominicanu. De Castro asumió la [[Presidente de República Dominicana|presidencia de la República]] provisionalmente, cuando presidía la Suprema Corte de Xusticia. El so nomamientu producir en médio d'una crisis política violenta debíu al descontentu de los caciques políticos de la dómina, al ver que qu'[[Ignacio María González (políticu)|Ignacio María González]] nun cumplió les sos promeses al "Partíu Azul".
 
== Vida personal ==
Llinia 11:
 
== Vida pública ==
La so calidá de persona respetable ya ilustrada valió-y pa desempeñar cargos d'importancia na República Dominicana, ente ellos: [[diputáu]], [[plenipotenciario]], fiscal de la "Suprema Corte de Xusticia" y "ministru de Xusticia ya Instrucción Pública". En [[1861]] sofitó la l'[[Guerra de la Restauración (República Dominicana)|anexón a España]].
 
== Presidencia interina ==
Exercía la función de presidente de la Suprema Corte de Xusticia cuando'l [[2 de setiembre]] de [[1878]], el Presidente de la República, Ignacio María González Santín arrenunció a la so posición, coxuntura que causó que constitucionalmente ocupara provisionalmente la primer maxistratura de la nación, para, dientro de los plazos consagraos pola Constitución, convocar la eleición del sustitutu definitivu del Presidente González. El [[29 de setiembre]] del mesmu añu, Xacintu de Castro arrenunció a la presidencia de la República. Tomó les riendes del país un [[Conseyu de Secretarios d'Estáu]], hasta'l [[27 de febreru]] de [[1879]], cuando foi escoyíu [[Cesáreo Guillermo y BastarduBastardo]].
 
== Fallecimientu ==