Diferencies ente revisiones de «Jacinto de Castro»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de nomes propios
m Correición de nomes propios
Llinia 1:
{{persona}}
 
'''XacintuJacinto del RosariuRosario de CastruCastro''' {{nym}} foi un [[abogáu]] y [[políticu]] dominicanu. De Castro asumió la [[Presidente de República Dominicana|presidencia de la República]] provisionalmente, cuando presidía la Suprema Corte de Xusticia. El so nomamientu producir en médio d'una crisis política violenta debíu al descontentu de los caciques políticos de la dómina, al ver qu'[[Ignacio María González (políticu)|Ignacio María González]] nun cumplió les sos promeses al "Partíu Azul".
 
== Vida personal ==
XacintuJacinto de Castro nació'l 15 d'agostu de 1811 en Santu Domingo, [[República Dominicana]]. Fíu de Dolores Ana de Castro Urrutia, quien de la mesma yera fía de Juan María de Castro Guzmán y Mercés de Urrutia Fox. Desconozse'l nome del [[padre]].
 
De Castro contraxo [[matrimoniu]] el [[3 de xunu]] de [[1835]] con María de la Concepción de Lara Suazo, y de la unión procrearon 4 fíos Apolina, Juan Pablo, Teresa y José María.
Más palantre conoció a la Sra. Juana Francisca Mañón con quien procreó 8 fíos, XacintuJacinto, Juan Francisco, Darío, Mario, Ercilia, Jorge Rogelio, Ana Graciela y Luis Enrique Gregorio.
Tamién se-y atribúin dos fíos más cola Sra Monserrat García, esto son: Mercés y Ramón María. Gran parte de los sos descendientes procreaos cola Sra. Juana Francisca Mañon tienen asentamientu na parte esti del país, específicamente en La Romana, República Dominicana.
 
Llinia 14:
 
== Presidencia interina ==
Exercía la función de presidente de la Suprema Corte de Xusticia cuando'l [[2 de setiembre]] de [[1878]], el Presidente de la República, Ignacio María González Santín arrenunció a la so posición, coxuntura que causó que constitucionalmente ocupara provisionalmente la primer maxistratura de la nación, para, dientro de los plazos consagraos pola Constitución, convocar la eleición del sustitutu definitivu del Presidente González. El [[29 de setiembre]] del mesmu añu, XacintuJacinto de Castro arrenunció a la presidencia de la República. Tomó les riendes del país un [[Conseyu de Secretarios d'Estáu]], hasta'l [[27 de febreru]] de [[1879]], cuando foi escoyíu [[Cesáreo Guillermo y Bastardo]].
 
== Fallecimientu ==
XacintuJacinto de castru morrió'l [[13 d'avientu]] de [[1896]] en [[Santu Domingu de Guzmán|Santu Domingo]].
 
{{NF|1811|1896|CastruCastro, XacintuJacinto de}}
 
{{Tradubot|Jacinto de Castro}}