Diferencies ente revisiones de «Catalina Howard»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 10:
A los 12 años, empecipio un romance col so profesor de música, Henry Mannox. El romance terminó cuando Catalina #namorar d'un mozu secretariu, Francis Dereham. #Convertir n'amantes, asuntu que pasó a ser de la conocencia de los güéspedes de la casona. A finales de [[1539]], Catalina consiguió l'empléu de dama de compañía de la nueva esposa d'Enrique VIII, la reina Ana de Cleves.
 
Al ser una adolescente curiosa, Catalina captó l'atención del rei. Enrique anuló'l so matrimoniu con Ana'l [[9 de xunetu]] de [[1540]] y casóse con Catalina -que fuera'l so amante mientres dos meses- el [[28 de xunetu]] del mesmu añu, nel palaciu de Oatlands en [[Surrey|Surrey.]]. Enrique tenía casi 50 años ente que Catalina taba entá na adolescencia.
 
Enrique, vieyu y gruesu, enllenó a la so nueva esposa de xoyes y otros regalos desaxeradamente caros. El rei desconocía'l pasáu de Catalina, a quien consideraba una reina nuevo y virtuoso.
 
A pesar de toes eses riqueces, Catalina atopó qu'el so matrimoniu nun-y satisfaía. Ofendía-y el cuerpu del so maríu y buscaba entretenimientos amorosos en cualesquier parte. Empecipió un romance con unu de los cortesanos favoritos del rei, Thomas Culpeper. Mientres la so relación con Culpeper avanzaba, antiguos güéspedes de la casa de la so güela contactaroncontautaron con Catalina. Pa consiguir el so silenciu, contrató a dalgunos d'ellos. Los sos antiguos amantes Henry Mannox y Francis Dereham ente ellos.
 
En [[1541]] aumentaron los rumores sobre la conducta de la reina. Unu de los antiguos compañeros de Catalina reveló la relación que la reina caltuviera con Francis Dereham. Nun principiu, el rei nun quixo creelo hasta que les evidencies fueron demasiáu clares pa negar el fechu.
Llinia 20:
Catalina foi puesta so vixilancia nos sos aposentos, acompañada tan solo d'una de les sos dames de compañía. Foi entrugada polos conseyeros del rei en numberoses ocasiones. #Falar de divorciu y de exiliar a Catalina, hasta que s'afayó una carta d'amor que lu escribiera a Culpeper. Foi acusada d'adulteriu que, nel casu de la reina, significaba traición.
 
La reina foi zarrada na abadía de Middlesex nel iviernu de [[1541|1541.]]. Thomas Culpeper y Francis Dereham fueron executaos el [[10 d'avientu]] d'esi mesmu añu. La vilba del so primu, lady Jane Rochford (cuñada de la reina Ana Bolena) foi executada por haber sío auspiciadora de les relaciones de Catalina Howard con Thomas Culpeper. El casu de la reina llegó al parllamentu en xineru.
 
Foi llevada a la Torre de Londres el [[10 de febreru]] de [[1542|1542.]]. La nueche anterior a la so execución, Catalina pasó hores practicando como asitiar la so cabeza sobre'l cadafalsu. Foi executada'l [[13 de febreru]] de [[1542|1542.]]. Llegó al cadafalsu con dignidá, anque pálida y aterrorizada. Antes de morrer, pidió perdón a la so familia y rezó pola salvación de la so alma. La so muerte foi rápida. Catalina foi soterrada na capiya de San Pedro ad Venceya, al pie de la so prima [[Ana Bolena]].
 
== Relación con Juana Seymour y Ana Bolena ==