Diferencies ente revisiones de «Interfaz de datos distribuyida por fibra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
Llinia 1:
La '''interfaz de datos distribuyida por fibra''' (n'inglés: '''Fiber Distributed Data Interface''', tamién conocíu poles sos sigles de '''FDDI'''), ye un conxuntu d'estándares [[ISO]] y [[ANSI]] pa la tresmisión de datos en [[redes d'ordenadores]] de d'[[Rede d'área amplia|área estendida]] ([[Wide Area Network|WAN]]) o de d'[[Rede d'área local|área local]] ([[Local Area Network|LAN]]), por aciu [[cables de fibra óptica]]. Basar na arquiteutura ''[[Token Ring]]'' y dexa una comunicación tipu [[Dúplex (telecomunicaciones)|dúplex (completu)]]. Cuidao que puede abastecer a miles d'usuarios, una LAN FDDI suel ser emplegada como ''[[backbone]]'' pa una rede d'área amplia (WAN).
 
Tamién esiste una implementación de FDDI en cables de filo de [[cobre]], conocida como [[CDDI]]. La teunoloxía de [[Ethernet]] a 100 Mbps (100BASE-FX y 100BASE-TX) ta basada en FDDI.
Llinia 17:
FDDI diseñóse al envís de consiguir un sistema de [[tiempu real]] con un altu grau de fiabilidá. Consideróse como un oxetivu de diseñu la tresmisión virtualmente llibre d'errores. Ye por esto, ente otres coses, que s'optó pola fibra óptica como mediu pal FDDI. Amás especificóse que la tasa d'error total del aníu completu FDDI nun tuviera d'entepasar un error cada 1y9 [[bits]] (esto ye, un error por [[gigabit]]) con una tasa de perda de paquetes de datos que tampoco entepasara 1y9. Nel casu que se produza un fallu nuna estación o que se ruempa un cable, evítase automáticamente la zona del problema, ensin la intervención del usuariu, por aciu lo que se conoz como “curva de torna” (wrapback). Esto asocede cuando l'aníu FDDI detecta un fallu y direcciona el tráficu escontra l'aníu secundariu de cuenta que pueda reconfigurar la rede. Toles estaciones que s'atopen operando correchamente caltiénense en llinia ya inalteraes. Asina corríxese'l problema, restáurase'l serviciu en dicha zona.
 
Esisten diversos dispositivos pa la xestión y empléuemplegu d'una rede FDDI:
 
* '''Estación de Conexón Simple''' (''Simple Attachment Station'', '''SAS'''): suelen ser servidores o ''[[routers]]'' que se conecten a dambos aníos. Una SAS implementa un únicu [[MIC]] de tipu S. De normal conéctase al traviés d'un únicu segmentu de tresmisión a un [[concentrador]] qu'implementa un conector MIC de tipu M. Ésti contién una entidá SMT, una entidá de subcapa MAC, y un puertu con un conector MIC de tipu S.